Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ray.r1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ray.r1

    dames combi alpinestars mt 40

    zeer mooi damespak van alpinestars. is maar een paar keer gedragen, dus nog helemaal als nieuw. maat 40. prijs 300euro.
  2. ray.r1

    2007 r1

    mooie r1 met veel opties. devil uitlaten akrapovic cat vervanger korte pazzo rem koppeling hendels valtermoto remschakelset powercommander rood kuipruitje bmc luchtfilter geintregeerde knipperlichten velgen wit gespoten motor heeft net een beurtje gehad incl nieuwe...
  3. ray.r1

    compleet uitlaat systeem r6 2002. Akrapovic

    Carbon uitlaat-systeem (COMPLEET) AKRAPOVIC voor Yamaha R6 2002 in zeer goede staat. 570 euro.
  4. ray.r1

    revit gt corse combi pak

    2 seizoenen mee gereden. prijs 280 euro. jas maat 52, broek maat 50
  5. ray.r1

    te koop r1 2007

    r1 2007 met 19000km op de teller opties: pazzo remkoppelings hendels handvaten met yamaha logo rood kuipruitje van puig (zit ook een zwarte bij) knippers achter geïntegreerd velgen wit gespoten devil uitlaten alarm k&n filter valblokken olie en filter zijn net...
  6. ray.r1

    r1 2007 08 imitatie kuip

    heb hier nog een nieuwe imitatie kuip liggen. helemaal compleet inc zwart kuipruitje. mag weg voor 250 euro
  7. ray.r1

    2007 r1 onderdelen

    te koop voor een 2007 08 r1 seatcover wit- 75euro zwart zadel- 70 euro alle kuipdelen- n.o.t.k zwartkuipruitje(hoogmodel) - 35 euro
  8. ray.r1

    2 kuipruitjes r1 2007 08

    heb 2 kuipruitjes te koop. een rode puig voor 45 euro en een zwarte voor 40 euro (hoog model)
  9. ray.r1

    te koop r1 2007

    deze motor is in perfecte staat. nog maar 4000km op de teller. mooie devils dempers die een enorm geluid produceren. knipperlichten ingebouwd. valtermoto kentekenplaathouder. alle originele delen zitten erbij. ook killers voor de dempers. vraagprijs 11500. en alvast voor de...
  10. ray.r1

    seatcover rood voor een r1 04 05 06

    vaste prijs 100 euro
  11. ray.r1

    nieuwe yoshimuras r1 04 06

    nieuwe yoshis. ik heb ze alleen ff gepast, nog niet eens mee gereden. vond ze toch tegenvallen -O- , dus verkoop ze maar en koop akras of two brothers terug. ruilen kan eventueel ook. prijs 600 euro. nu ondertussen 1000km mee gereden. PRIJS 500 EURO
  12. ray.r1

    two brothers dempers r1 2004 06 waarvan 1 met schade

    heb mn dempers te koop. 1 is er helemaal gaaf, en de rechter is wat ingedeukt ;( mocht iemand er iets mee kunnen,doe dan maar een leuk bod. de schade valt niet heel erg op als ze er onder zitten ,en je er niet op let.
  13. ray.r1

    dainese pak maatje 52

    een in goed verkerend staat dainese pak. maatje 52. is niet van mij maar van een maat van mij. dus bij intresse mail ik zijn nummer wel door. en als je geluk heb krijg je die mooie blauwe sokken er gratis bij :X vrpr 220euries
  14. ray.r1

    te koop witte r1 2004

    te koop witte 2004 r1 met 2 brothers uitlaten gillis remschakelset valtermoto kentekenplaat houder k&n luchtfilter pc 3 velocitystacks. nieuw kettingset pazzo rem en koppelings hendels knipperlicht in achterlicht kmst 27000 vrprs 8500
  15. ray.r1

    witte r1 2004

    te koop witte 2004 r1 met 2 brothers uitlaten gillis remschakelset valtermoto kentekenplaat houder k&n luchtfilter nieuw kettingset pazzo rem en koppelings hendels knipperlicht in achterlicht kmst 27000 vrprs 9500
  16. ray.r1

    zxr 400 25kw

    leuke zxr 400 van bj 94 met 25kw uitdraai. kan ook terug gezet worden op 25kw. deze motor is van mijn vriendin en heeft 40000km gelopen. motorisch perfect. maar aan beide zijden lichte kuipschade,omdat ze er een keer mee gevallen is. zit een bos demper op zwart schermpje zit een bok...
  17. ray.r1

    te koop fireblade 95

    leuke fireblade van 95, met stuurdemper devil uitlaat witte knippers zwart kuipruitje ziet er nog goed uit,alleen zit er wat roest op de achterveer, en sommige moertjes en inbusjes zijn veroest,omdat hij veel buiten gestaan heeft. kmst 36800 vrpr 2700
  18. ray.r1

    seatcover, remschakelset, r1 2004

    ben op zoek naar een remschakelsetje voor een 2004 r1,goudkleurig of zwart. en een seatcover,daarvan maakt de kleur niet uit,ik heb een witte r1, dus ik moet dat ding toch laten spuiten aangezien het geen originele kleur is van dat bouwjaar.
  19. ray.r1

    jaja

    ja
  20. ray.r1

    blauwe verkocht witte gekocht

    mijn nieuwe bike :9~
  21. ray.r1

    dempers r1 2004

    ben op zoek naar een paar mooie dempers van een 2004 r1. liefst akra of two brothers, vind alles wel goed, behalve lazer.
  22. ray.r1

    die kranten schrijven maar wat

    nou heb ik in 3 verschillende kranten over de afgelopen gp in portugal gelezen, en alledrie weten ze er bar weinig van. in de eerste stond dat rossi lachende derde is geworden in de 500cc klasse, in de tweede dat marco melandri als derde over de finish kwam. en de derde dat hayden alle kansen...
  23. ray.r1

    berichtje voor hayden (geluid aan )

    http://www.youtube.com/watch?v=NyhjQA_mL3s
  24. ray.r1

    te koop r1 2003

    goed onderhouden r1 met veel opties zoals wp stuurdemper akra demper zwart kuipruitje gilles steps valblokken witte tellerplaat extrame taillight seatcover wegklapbare kentekenplaat blauwe steuntjes en stuurdoppen ohlins voorvering nieuw kettingset pirelli supercorsa nieuwe bougies nieuwe...
Terug
Bovenaan Onderaan