Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dekker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Gezocht een Ural of Dnepr met wat werk

    Ik zoek een Ural of Dnepr als rijdend project (zonder zijspan). Weet je er eentje die voor een eerlijk bedrag weg mag, Dan hoor ik het graag. Richtprijs 500,- oid.
  2. D

    Voor de 500 euro challange, zoek ik een 1 of 2 pitter

    Zoals de titel al aangeeft, zoek ik een 1 of 2 cilinder machine om zo goedkoop mogelijk, zo mooi mogelijk te maken. Hoe beter de basis, hoe makkelijker voor mijn linkerhanden. Het liefst een machine van voor 1982. Ik woon in Apeldoorn, dus het liefst in een straal van 50km. Heb je nog...
  3. D

    Suzuki GN400 compleet maar gedemonteerd

    Aangeboden, Een compleet gedemonteerde GN400, het motorblok is nog wel 1 geheel en lopend weg gezet afgelopen voorjaar. Er is niet aan gelast of geslepen. Nog met een geldig kenteken en niet geschorst. Ik was van plan om er een bratstyle bike van te maken maar heb door mijn kleine kinderen...
  4. D

    Honda off-road tank XL500?

    Ik heb nog een rode Honda tank liggen van waarschijnlijk een XL500 (zat bij een partij onderdelen van een XR500R uit 1982) welke mij nu in de weg ligt. De tank heeft een hele flauwe deuk aan 1 kant maar is van binnen brandschoon! Mag weg voor een redelijk bod. Liefst ophalen in de regio...
  5. D

    Nieuwe tank: CG125 voor bijv. dominator scrambler

    Dit type tank wordt veel gebruikt op custom scramblers ed. zie adrew greenlands dominator CG125 - Google zoeken Ik heb hem nieuw gekocht in china, echter ben toch voor een andere basis motor gegaan om te verbouwen en heb deze nieuwe tank nu over. Hij is oranje van kleur, compleet met dop en...
  6. D

    Ik meld me ook even met mijn XR500R uit 1982 budget project

    Ik heb een paar weken geleden een xr500r gekocht (model 1981, kenteken 1982). Deze wil ik de komende tijd, (lang project ben ik bang, ik heb twee kleine kinderen :+ , vrouw en hond die ook aandacht verdienen) wil ik deze gaan ombouwen naar een scrambler/tracker. De huidige staat is niet al te...
  7. D

    Marshall demper gezocht

    http://www.cbxclub.com/davespage/cmm55_h.jpg Ik zoek de einddemper van bovenstaande marshall uitlaat inclusief de laatste 20cm pijp. Deze had ik vroeger onder mijn cb550f maar zou ik nu graag weer gebruiken op mijn project (jeugdsentiment).
  8. D

    Wensenlijstje motoren om project te starten

    Ik zoek een standaard (dus een motor die vrij rechte lijnen heeft (geen chopper of crosser) motor om te verbouwen naar brat/scrambler -style. Het liefst zoek ik een 1cilinder maar 2cilinders (naast elkaar) mag ook. Uitvoering met kickstarter (als extra mag er een elektrische op zitten)...
  9. D

    Sr500 gezocht voor project

    Ik zoek een sr500 om om te bouwen. Het wordt mijn eerste project dus het budget is niet heel ruim. Weet je nog een goede basis, dan hoor ik het graag. Richtprijs: 300,-
  10. D

    Dekker stelt zich voor (en zoekt een GN400:-)

    Hoi Allemaal, Dit is bijna mijn eerste post... ;-) Na een lange tijd zonder motoren wil ik eindelijk weer beginnen met een motor/project. Ik zoek een compacte, 1 cylinder met standaard al redelijk mooie lijnen en met eenvoudige techniek, vandaar dat ik bij de GN400 ben uitgekomen. Deze...
  11. D

    Suzuki gn400 rijdend, voor project

    Gezocht, rijdende gn400 voor ombouw naar bobber. Budget is niet heel hoog.
Terug
Bovenaan Onderaan