Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: magnamaniac
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. magnamaniac

    Ach, dan ook maar een FES250 foresight topic.

    Sinds een weekje ben ik een best wel happy foresight eigenaar. Al ruim 30 jaar gewone motoren gereden, maar nog nooit een motorscooter en uit economische overwegingen voor woon-werkverkeer dit apparaat in Haarlem opgehaald. Het verraste me redelijk positief. Het bochten gedrag is ff wennen met...
  2. magnamaniac

    Diversen aan dames motorkleding Grid / Revít / Gericke / Evolution

    Rev'it broek, mt 46, uitneembare kniebeschermers, €50 Evolution jack, elleboog- en schouderprotectie, mt. 42, uitneembare voering, €50,- Richa motorjeans, versterkt met kevlar, uitneembare knieprotectie, mt 34/42, €50 Macna textielbroek, uitneembare voering en knieprotectie, mt. M, €50,-...
  3. magnamaniac

    Diverse Nederlandstalige werkplaatshandboeken.

    Diverse Nederlandstalige werkplaatshandboeken te koop:
  4. magnamaniac

    Diverse werkplaatshandboeken voor Honda VF modellen

    De volgende handboeken: VF400F (2x) 82-83 VF500F VF500F2 VF500FII (1x origineel, 1x kopie, 1x origineel met schade) 84-88 VF500C V30 Magna 84-85 VF700C VF750C Supermagna 87-88 VF750C Magna VF750S Sabre 82-83 VF700C Magna 85-86 VF750F V45 interceptor 83-84 (2x) VF750C V45 magna 93-95 VF750C V45...
  5. magnamaniac

    Uitdaging in bedrading uitdunnnen GPZ500S

    Ik ben met een projectje bezig waarbij een GPZ500S blokje wordt gebruikt in een soort mini-trike, zonder verlichting oid. Hierbij wil ik alles wat niet noodzakelijk is voor het starten en laten lopen van het blokje uit de bedrading weg hebben, zo ook de diverse start/ontstekingsbeveiligingen als...
  6. magnamaniac

    Givi 52liter Maxia topkoffer, passen 2 helmen in.

    Zoals de titel al zegt, een Givi topkoffer van 52 liter, model Maxia, met 2 sleutels. Ook een Givi Monokey grondplaat en bevestigingsset voor een ST1100 Pan European. Grondplaat met bevestiginsset of koffer zijn evt ook los te koop. Vraagprijs is €90 (marktplaats staat ie voor €100)
  7. magnamaniac

    GPZ500S EX500 slachtfeest 1987-1993 model

    Veel onderdelen voor een 1e generatie GPZ500S te koop. Ik ben niet zo bekend met de verschillen tussen het A en het D model, dus ook geen idee wat ook voor de latere modellen te gebruiken is. Alles voor weggeefprijzen, denk aan ergens tussen €5-€15, afhankelijk van het onderdeel. Wat is er zoal...
  8. magnamaniac

    toch gevolg worden?

    Word ik nu wel of niet gevolgd? De instelling stond al op "door niemand te volgen"
  9. magnamaniac

    prive conversatie gelezen

    Kun je ook ergens zien of de ontvanger een privebericht heeft gelezen? net zoiets als in Whatsapp. Of is dat evt te realiseren?
  10. magnamaniac

    licht motorblok gezocht voor een projectje

    Voor een projectje dat ik in m'n hoofd heb ben ik op zoek naar een licht een-of tweecilinder motorblok(je). Wensen (niet allemaal eisen): een-of tweecilinder, het moet vooral smal zijn. staande twin of v-twin maakt wat minder uit. kettingaandrijving, dus geen scooterblok 250 tot ca. 500cc...
  11. magnamaniac

    werkschoenen, maat 45, nieuw in de doos

    Ok, het is niet (helemaal) motorgerelateerd, maar wellicht ideaal voor het werken in de garage? :+ O-) Een paar werkschoenen, ongedragen, nieuw in de doos, maat 45. Merk Elten model Breezer black low. Zwart met Fluor-geel stiksel, veters en striping. Klasse S1P, dus stalen neus...
  12. magnamaniac

    coleman exponent Quartz 3 tent

    Een gebruikte quartz 3 tent aangeboden. Volgens de fabrikant zou het een 3-persoons tent zijn, maar dan moeten het wel hele kleine mensen zijn met erg weinig tot geen bagage. Met 2 personen is het goed te doen, dankzij het voortentje waar je wat bagage kwijt kunt en in je eentje is het royaal...
  13. magnamaniac

    Verkrijgbaarheid Euro95 E5

    Dit is NIET het zoveelste topic om te discussiëren over wel niet E5 of E10 of het nut van premium brandstoffen, maar ALLEEN om te verzamelen waar nog "gewoon"Euro 95 E5 te krijgen is. Ze zijn er namelijk (nog) wel. Discussies in een van de andere topics houden dus svp. Ik zal proberen ze in de...
  14. magnamaniac

    Givi Monokey grodplaat

    voor m'n monokey koffer heb ik een "nieuwe" grondplaat nodig. Of eigewnlijk alleen dit deel: Omdat ik deze op een of andere manier kwijt ben geraakt in m'n "opslag"
  15. magnamaniac

    29 juni, Dutch Hardly Rideables 2019. We gaan er gewoon weer voor.

    29 Juni is het weer zover, het leukste/grootste/beste :+ ratbike-evenement van het jaar. Disclaimer: DHR is niet alleen voor rat/survival-bikes, maar ook van streetfighters, low-cost choppers e.d. krijgen we een harde plasser :+ , Oftewel IEDEREEN is welkom!!! zoals elk jaar hebben we...
  16. magnamaniac

    XJ900S Diversion Corbin zadel te koop

    Ik ben sinds een paar dagen "vreemd gegaan" en heb m'n Diversion 900 verruild voor een Pan european. De div is verkocht met het originele zadel, derhalve is dit zadel te koop. Het zadel is diverse jaren met plezier gebruikt, het zat heerlijk. Het is altijd goied onderhouden en is daardoor nog...
  17. magnamaniac

    houder tomtom rider

    Voor een 2e motor zoek ik een (cheap) houder voor een TomTom rider model 1 t/m 5. De rammount hoeft er niet meer aan te zitten, het hoeft ook geen active dock te zijn met pinnetjes (de eerste modellen moest je een active dock los bijkopen), maar alleen de "klem"
  18. magnamaniac

    afbeeldingen vanaf FB linken geeft kruisjes

    In mijn verbouw-topic: Magna weer aan de magna. rattig/post-apocalyptisch/mad-max link ik al vanaf het begin naar afbeeldingen op m'n facebookpagina. Bij de laatste post krijg ik ineens alleen kruisjes te zien en sommige oude afbeeldingen zijn ook kruisjes geworden. Dit terwijl andere...
  19. magnamaniac

    2 (originele??) uitlaatdempers gezocht voor een projectje, merk/type maakt niet veel uit

    Voor een project waar het uiterlijk niet uit maakt, maar ik toch graag wel enige demping wil (zal diverse keren in Dld rijden bijvoorbeeld) ben ik op zoek naar een set dempers van een 600-900cc motorfiets. dit zal allemaal goed genoeg werken naar mm'n zin. Zoals duidelijk zal zijn maakt de...
  20. magnamaniac

    Magna weer aan de magna. rattig/post-apocalyptisch/mad-max

    Na jaren magnaloos te zijn geweest heb ik een tijdje geleden een '84 VF700C magna hier in de buurt voor het enorme bedrag van €125 van een MFer over genomen. Beestje stond al enkele jaren onder een hoes eerst in de garage en daarna in de tuin. Eerste klusje is verse peut er in, dikke accu er aan...
  21. magnamaniac

    Diverse originele Honda VF workshopmanuals

    Ik ben m'n verzameling aan het opruimen en bied hier een aantal van de originelemanuals aan welke ik in de loop der jaren verzameld heb, het zijn alle originelen, geen kopieën of re-prints. Ze gaan niet voor een weggeefprijs weg, diversen beginnen inmiddels redelijk zeldzaam te worden en...
  22. magnamaniac

    NiMH accu in motorfiets

    M'n accu is overleden en deze is een exotisch maatje die wat levertijd heeft. Nu heb ik wel nog een (goed genoeg) passende NiMH accu liggen van 12v. Kan ik deze tijdelijk gebruiken of sloop ik dan de accu of nog erger m'n laadsysteem? (Oud laadsysteem met losse regelaar en gelijkrichter zoals...
  23. magnamaniac

    NX250 voor onderdelen

    Iemand interesse in m'n NX voor onderdelen? Hij is vandaag (toch wel bijna) overleden. In de kop klinkt het alsof alles daar los rondstuitert, maar vreemd genoeg blijft ie wel "gewoon"lopen. Ik ben er rijdend op thuis gekomen. De laatste kilometers zijn pas langzamer als 100 km/u, dus dan hoor...
  24. magnamaniac

    XJ900S Diversion zonder kenteken voor onderdelen

    Diversion 900 '01, zonder kenteken, ca 95000km. Voor onderdelen, blok is nog in goede staat(duh, het is een diversion). Motor is al gedeeltelijk gedemonteerd, maar in rollende staat. Wat ontbreekt er? Alle kuipdelen op voorspatbord na, accu, cockpit is incompleet/gedemonteerd. Carburateurs...
  25. magnamaniac

    beter laat dan nooit

    Dit weekend is weer ons jaarlijkse (matzwarte) feestje in IJsselstein bij Utrecht. Iedereen is welkom, ook met glimmende motoren :+ :+ We zullen er netjes af blijven O-) :X 8-) O ja, kamperen is mogelijk.
Terug
Bovenaan Onderaan