Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NielsVR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NielsVR

    Achterop bij Jarno Janssen

    Twee weken geleden was er op Motorfreaks een prijsvraag waarbij je een rit op een two-seater Suzuki GSX-R750 met Barry Veneman of Jarno Janssen kon winnen. "Ach, laat ik maar meedoen, ook al win ik nooit iets". Even mijn google- en internetskills uit de kast gehaald om de antwoorden te vinden...
  2. NielsVR

    Hoe werkt een Cyclelok YM-200 alarm?

    Ik heb een Cyclelok YM-200 alarm op mijn R6 zitten, maar heb geen idee hoe dat ding werkt. Het enige wat ik kan is het alarm aan en uitzetten, maar ik gok dat er wel meer mee te doen is. Zo zet ik hem aan en uit met het rode knopje, maar er is ook nog een groen knopje. Wat kan ik hier mee? Ik...
  3. NielsVR

    SCM certificering vragen

    Ik heb 2 weken geleden een R6 gekocht met daarop een (volgens de oude eigenaar) goedgekeurd SCM alarm. Hij vertelde mij dat zijn verzekeraar het originele SCM certificaat was kwijtgeraakt en dat hij daarom de motor had laten keuren bij een goedgekeurd bedrijf. Het papiertje (?) dat hij daar...
  4. NielsVR

    Nu kopen met korting of wachten tot MotorBeurs?

    Na mijn crash van vorig jaar moet ik een nieuwe helm hebben. Ik heb mijn oog laten vallen op de Shoei XR-1000 Voltage TC-2*: :9~ Deze helm kost in de winkel €469,00. Nou heb ik van Safe een 'Nieuwjaars Cheque' die goed is voor €20,00 korting bij bestedingen boven de €50,00 en daarnaast ook...
  5. NielsVR

    Wat we allemaal al wisten (Wegmisbruikers / Spee)

    "Het Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie (BVOM) heeft vergaande invloed op de inhoud van verkeersprogramma's op televisie. Dat stelt de redactie van Blik op de weg, die de hand wist te leggen op een interne mailwisseling van de verkeershandhavers. 'We komen in een situatie, dat het...
  6. NielsVR

    Wie heeft er vandaag een R6 gekocht??

    JUIST! IK! *D *D *D *D *D *D *D 07.00 uur: De wekker gaat :( :Z Winterpak. Check. Laarzen. Check. Handschoenen. Check. Helm. Check. Bammetjes. Check. Geld. Check. 08.00 uur: Vrienden ophalen met het koekblik. Bestemming: Berg en Terblijt, Limburg. Geschatte afstand: 220 km...
  7. NielsVR

    Welk merk demper is dit?

    Is er toevallig iemand die deze demper herkent? De verkoper van mijn toekomstige motor wist het merk namelijk niet meer en ik ben eigenlijk wel benieuwd :) Hij zit op een R6 uit 1999. *edit*: En nee, het is niet de standaarddemper B| ;)
  8. NielsVR

    Verzekeringsvraag

    Ik ben van plan volgende week een R6 te kopen, maar heb nog wat 'verzekeringsproblemen': Ik heb 5 jaar geleden een auto gekocht, maar omdat ik toen 21 was en niet zo héél veel geld had heb ik 'm op mijn moeders naam laten zetten. De verzekering is ook op haar naam gezet, maar ik werd als...
  9. NielsVR

    Lady J's "Wakker Worden Buurman" meeting

    Dit was echt héél gaaf :} Schitterend al die motoren in Lady J d'r straat. Wat een pokkeherrie *D Alle buren gelijk wakker, deuren en ramen gingen open. Veel lachende gezichten, maar ook een paar boze }) VOOR DE 56K MENSEN Druk op stop in je browser zodat de pagina stopt met laden en ga...
  10. NielsVR

    Wat vind jij nou precies zo leuk aan motorrijden?

    Ik heb gisteren voor het eerst sinds mijn crash van 2 maanden geleden weer een stukje gereden op de Thundercat van een vriend van me. Heerlijk! 's Avonds zat ik na te denken over het kopen van een nieuwe motor. Ik twijfel nog heel erg wat ik nou moet doen, want het gaat om een hoop geld*. Aan de...
  11. NielsVR

    Nieuwe smiley's?

    Bestaat er een kans dat er ooit nog nieuwe smiley's worden toegevoegd? Ik vind deze persoonlijk briljant (en handig!). Zit net tussen :j en :r in: Is niet transparant zie ik, maar dat is niet zo moeilijk te fixen.... gefixed....
  12. NielsVR

    Gevallen, sleutelbeen in drie stukjes

    KUT :( Ik heb er vandaag ook aan moeten geloven. Was vandaag een lekker stukje aan het rijden met een vriend van me. We reden een deel van de Landerijenrit, een toertocht die ik in april ofzo aan het rijden was, maar niet heb uitgereden omdat ik na 30 km mijn groep kwijt was O-) Anyhoo, op...
  13. NielsVR

    Hulde, heren (en dames?) racers!

    Ben vandaag met wat vrienden naar de KNMV cup (Assen) wezen kijken. Helemaal fantastisch!! D'r wordt aardig doorgereden moet ik zeggen :} Het zal vast allemaal nog harder kunnen, maar ik doe het jullie niet na. Alhoewel, d'r was 1 iemand op een Ducati die werd gelapt tijdens een van de...
  14. NielsVR

    Politie & mindgames

    Omdat ik vandaag niet naar de meeting kon ( :( ) besloot ik om aan het eind van de dag maar wat rondjes te gaan draaien op het einde van de A4. Overal (behalve in de bocht dan) netjes aan de snelheid gehouden, omdat ik geen zin in gezeik of bekeuringen had. Ik had de grootste lol, totdat ik na...
  15. NielsVR

    Morgen nieuw pak kopen!

    Na lang zoeken heb ik eindelijk een combi gevonden die én lekker zit én betaalbaar is. Het probleem dat ik had met alle andere pakken/jassen die ik heb gepast is dat de kraag nogal tegen mijn keel zat te duwen als ik op een motor zat. Bij deze heb ik daar helemaal geen last van door de...
  16. NielsVR

    ZXR400 startprobleem na gebruik Wynn's produkt

    Omdat mijn ZXR400 nogal inhield bij het optrekken dacht ik slim te zijn en het produkt Benzine +Plus+ Carburateur van Wynn's (www.wynns.nl/prod_benzine_petrol.html) te gebruiken. Baat het niet, dan schaadt het niet.... dacht ik. Volgens de gebruiksaanwijzing moest ik 1 flesje (350 ml) bij een...
  17. NielsVR

    RFerko600R - gaat de rit nog door?

    Zie topic. Weg is nog aardig nat, maar ziet er verder wel goed uit. Twijfel nog een beetje. (Heb het ook via mail geprobeerd maar ik weet niet of hij die *nu* leest en het heeft nogal haast - sorry modjes) EDIT: Krijg net een mailtje terug, deze mag dicht, sorry voor de overlast.
  18. NielsVR

    Topic titel verkeerd

    Mijn topic titel: Ik heb 'm!! (ZXR 400, fotos) in Motoren - Sport is afgekort tot "Ik heb" door de '. Kan iemand 'm alsjeblieft aanpassen?
  19. NielsVR

    Ik heb 'm!! (ZXR 400, fotos)

    In navolging op dit topic: Zaterdag een ZXR 400 kopen? IK HEB 'M :} Helemaal te gek. De motor heeft paar kleine lakbeschadigingen aan de rechterkant van de tank (zie laatste foto), wellicht dat er ooit een schuiver mee gemaakt is. Vriend van me dacht dat de vorige berijder wellicht op het...
  20. NielsVR

    Het is zover :D

    06.45: Wekker gaat. Douchen, aankleden, eten. (God wat is het vroeg...) 08.00: Op de rijschool zijn. Vanaf 08.15 uur nog een een lesje. 09.45: Richting CBR. Om 10.00 uur heeft de gozer waar ik altijd samen les mee heb gehad examen. 11.00: Na een lang uur wachten ben ik dan eindelijk aan de...
  21. NielsVR

    Welke (SS) motor om mee te beginnen?

    Over ongeveer een week moet ik afrijden en ben (natuurlijk) al maanden op zoek naar de motor. Toen ik er nog helemaal geen verstand van had wilde ik een Yamaha Thundercat, daarna een CBR600F en nu ben ik er eigenlijk achter dat ik een R6 (1999/2000 model) in het blauw toch eigenlijk wel het...
  22. NielsVR

    [verzekering] schadevrije jaren

    Ik heb een redelijk simpele vraag, maar kan nergens het antwoord vinden: Tellen de schadevrije jaren die ik heb opgebouwd bij het rijden van een auto ook als ik een verzekering voor een motor afsluit?
Terug
Bovenaan Onderaan