Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jaagpad
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jaagpad

    Rizoma Bar end Mirrors zilver en handvatten (zilver/zwart)

    Wegens overstap op een zwarte superduke wat zilverkleurig sierwerk te koop Doe een goed bod voor alles of apart Om een idee te geven voordat de onzinbiedingen binnenkomen: Handvatten nieuw 59 euro Spiegels nieuw 99 euro. PER STUK Nieuwstaat https://goo.gl/photos/C1GvoWV1N1szrspJA
  2. jaagpad

    Superduke kuipdelen af te halen voor appeltaart

    Sorry. In verkeerd topic geplaatst. Graag verwijderen
  3. jaagpad

    KTM SuperDuke 2007 - nieuwe model!

    nieuwstaat 14.000 km leovince carbon uitlaten incl DB killers (niet te luid) inclusief originele uitlaat goede banden dealer onderhouden LET OP: in 2007 is een nieuw model gelanceerd, dit is 'm. Dus met radiale remmen, verbeterd verbruik (ouwe model loopt met moeite 1:13), grotere tank...
  4. jaagpad

    garmin 2720 incl helminbouwset + rammount beugelbevestiging

    garmin 2720 met alle benodigdheden helminbouwset (was extra) rammount beugel (was extra) motorkabelset (was extra) afstandsbediening autoadapter met speaker beanbag voor op dashbord kaarten europa versie 9 originele verpakking + bonnetjes + registratie aanwezig onder de 300...
  5. jaagpad

    rizoma bar end mirrors zilver

    wegens overstap naar buikschuiver overcompleet nieuwprijs 85 euro 't stuk dus doe een goed bod nagenoeg nieuw met gratis muggelijkjes *D
  6. jaagpad

    michelin pilot power 2CT of bridgestone BT016

    morgen mn nieuwe bandjes halen, voor mn superdukkie kan nog kiezen tussen bt016 of michilin Pilot Power 2ct wie nog sugg. rij wel wat circuitdagen metz racetec k3 waren op circuit top, maar voor openbare weg / kou / nat zijn ze niet te vertrouwen tenzij ik aan het gummen ben op een...
  7. jaagpad

    R1 2004-2006 onderdelen

    Te koop accesoires R1 (2004-2006): Wegens aanschaf KTM superduke 990 (om mijn rijbewijs in bezit te houden, bekeuringen werden mij te gortig en een week zonder was mij niet bevallen/afgezien van de gehanteerde tarieven) BOS TITANIUM uitlaten + Katalisator vervanger (Y-pipe) 425 Puig...
  8. jaagpad

    aanhanger (tje)

    Ben op zoek naar een nette aanhanger voor mn (te kopen circuitfiets) geen opknapper/er hoeft maar 1 fietsje op wie kan ik er vanaf helpen?
  9. jaagpad

    R1 2005 rood te koop/circuitfiets gezocht

    Na een korte periode zonder rijbewijs door het leven te zijn geweest '( , ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn sportieve aspiraties niet meer op de openbare weg moet botvieren. Mijn plan is dan ook, het aantal circuitdagen per jaar drastisch laten toenemen (vorig jaar voor het eerst...
  10. jaagpad

    circuitfiets gezocht: max 4jr oud/ R1 - 2005 te koop

    Na een korte periode zonder rijbewijs door het leven te zijn geweest '( , ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn sportieve aspiraties niet meer op de openbare weg moet botvieren. Mijn plan is dan ook, het aantal circuitdagen per jaar drastisch laten toenemen (vorig jaar voor het eerst...
  11. jaagpad

    DEVIL Carbon uitlaten voor duc Monster

    TKA zgan devil carbon uitlaten (2) voor Duc Monster serie incl carbon hielbeschermers Vraagprijs 250 euro 06-54904815 r.vanaarem@wanadoo.nl
  12. jaagpad

    R1-2004 Duoafdekkapje gezocht (kleur rood)

    Ben op zoek naar het duoafdekkapje voor mn LavaRed R1. wie heeft een in de aanbieding? Grt Rob
  13. jaagpad

    Dainese sportcombi maat 48 (ookvoor slanke 1.85er)

    Te koop wegens te dik worden, 4 jr oude dainese combi met slidepads voor mij is ie nu echt te krap ( eigenlijk te krap gekocht) geen valschade, moet alleen even goed schoongemaakt worden dus je krijgt hem incl vliegen) Euro 100, passen en afhalen in Gouda 06-54615621...
  14. jaagpad

    bike kaduuk :(

    gisteren mn zwager even proeflaten rijden op mijn fietsje, ik op zijn kwalijk zakie met herriepijp er vandoor. :] hij reed rustig achter me aan, hardloper van rechts, oversteken, nee toch maar niet, weer terug op fietspad, springt toch op laatste moment voor de motor ( :X deathwish) (of door...
Terug
Bovenaan Onderaan