Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 9628AL
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 9

    Motor Cleaner

    Ik verwonder me er langzamerhand over hoeveel verschillende spuitbussen je moet gebruiken om je motor weer spic en Span te maken .
  2. 9

    Koppelingshandel te zwaar

    Hoi. Ik kan door een bedrijfsongeval mijn linkerhand minimaal gebruiken. Dit is tijdens het motorrijden zeer lastig als ik de koppelings handel moet intrekken tijdens het schakelen . Nu schijnen er handels op de markt zijn welke het koppelings bediening behoorlijk lichter maken . Wie weet waar...
  3. 9

    Rem olie

    Paar jaar geleden eens een voorvork voorzien van nieuwe olie . Toen het klaar was zag ik tot mijn grote ergernis dat ik Remolie ipv Vork olie had gebruikt . Hele vork maar weer gesloopt en schoon gemaakt .
  4. 9

    Banden BMW R1200 GS

    Hallo . Op dit prachtig forum zitten vast wel mensen welke in het bezit zijn van een BMW r1200 GS. Welnu, ik ben ook in het bezit van een GS en ben weer aan een setje banden toe . De Banden die er nu omzitten zijn Dunlop Sportmax Roadsmart 2.Deze zitten er nu ca 9000 km op en de achterband...
  5. 9

    Gilera 300B

    Ik heb een Gilera 300 B gekocht. Echter de gehele bedrading ontbreekt . Voordat hij is aangeschaft zijn er al div (techneuten mee bezig geweest . Wie weet waar ik een elektrisch schema en verdere afstelgegevens en onderdelen kan vinden .Of wie heeft iets liggen mbt deze bijzondere motor.. TV
Terug
Bovenaan Onderaan