Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motor94
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Motor94

    Universele (retro) uitlaat demper

    Ik zoek voor een caferacer / scrambler projectje een leuk retro uitlaat dempertje. Liefst iets dat redelijk makkelijk passend te maken is op een 45mm pijp. Mocht iemand nog iets hebben liggen hoor ik het graag!
  2. Motor94

    Nieuwe accu: accuzuur?

    De accu van mijn GS500 is helaas overleden, nu zie ik op vrijwel elke website dat ze geen accuzuur / gevulde accus meer mogen leveren. Is dit nog makkelijk te krijgen, of dit een goede reden dat de meerprijs van een gel accu (40 euro vs 60 euro) het waard is?
  3. Motor94

    Ontevreden na servicebeurt

    Ik heb mijn SV650 uit 2005 in december een grote beurt laten geven bij een bekende garage. Hier is verder niks bijzonders gedaan, voornamelijk de standaard vloeistoffen en filter wissels etc. Ik houd elke tankbeurt van de motor bij en na een paar tankbeurten was het toch duidelijk dat het...
  4. Motor94

    Klep speling te klein (loopt aan), hoe meten?

    Afgelopen weekend de kleppenspeling van mijn vorige motor eens gemeten, nu lijkt het dat er 1 zelf aanliep (lijkt een klein beetje slijtage op de nok en krijg niet eens 0.02 er tussen) . Hoe meet ik dan wat de juiste nieuwe shim moet zijn?
  5. Motor94

    Voorstellen

    Hoi allemaal, Ik heb sinds kort mijn A2 rijbewijs gehaald en ik ben opzoek naar mijn eerste motor, maar weet eigenlijk niet zo veel over motoren en waar op op zou moeten letten. Ik hoop daar hier wat meer over te leren.
Terug
Bovenaan Onderaan