Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wingetje1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    aprilia shiver 750 a2 rijbewijs??

    Goedendag, Ik heb een vraagje, ik ben druk aan het kijken voor een A2 motor. Ik ben nu een APRILIA SHIVER 750 uit 2007 tegengekomen. Ik lees op startersmotor dat daar een 25 kw kit ervoor is, is het dan zo dat ik met deze motor met mijn a2 rijbewijs mag rijden ? Of is het alleen voor de...
  2. W

    hulp bij motor Yamaha SZR 660 bj 1997

    Goedendag motorrijders, Ik kan van een kennis een motor overkopen (nooit verwacht dat ik deze eventueel zou willen kopen, maar ik twijfel nog) dat is de motor: - Yamaha SZR 660 - bouwjaar 1997 - kmstand 36000 - Te koop voor 2500 en nog evt. voor minder Daarnaast als extra nog een open...
  3. W

    eerste motor a2 rijbewijs

    Goedendag, Binnenkort zal ik een a2 rijbewijs in bezit hebben. En ben al druk bezig aan het kijken voor de ideale motor op de lange termijn...zeker langer dan 3 jaren. Op dit moment Heb ik paar motoren op t oog en graag hoor ik jullie meningen welke volgens jullie ideaal zal zijn. (Ik ben...
  4. W

    motor de tuin in via een poort

    Goedendag, Ik ben nieuw hier, maar ik ga binnenkort beginnen met mijn motorrijbewijs A2. *O* Ik ben al heel erg aan het kijken naar reviews/testritjes van mensen die op motoren hebben gereden en wat zij over bepaalde motoren denken. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om mijn eigen gevoel...
Terug
Bovenaan Onderaan