Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ovy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ovy

    Gezocht: GSXR1000 k7/k8 achter schokbreker.

    Voor op mijn bandiet :9. Mocht iemand zijn vering van de gsx ge-upgrade hebben. Ik ben op zoek naar de schokbreker van het 2007/2008 model.
  2. Ovy

    Bandit 1200 jetting

    Beste Forum leden, Onlangs heb ik een topic aangemaakt onder brikken en klassiekers over de Bandit 1200S turdbike, Waarvan ik het blok deels gereviseerd heb en de carburateurs heb schoongemaakt en nog wat ander geneuzel. Motor rijdt weer als een tiet, ook besloten om een paar weken...
  3. Ovy

    Gezocht: gsf1200 einddemper

    Hoi allen, Ik ben op zoek naar een bolt-on einddemper of een slip-on met linkpipe en E-keur Wanneer mijn bandit 1200 volledig klaar is wordt het toch maar eens tijd om die Stock stofzuiger demper :9 eraf te halen voor iets met een wat dieper geluid! *O* Yvo
  4. Ovy

    Nieuwe gebruiker Ovy (Yvo)

    Hallo iedereen, Een aantal maanden geleden had ik mij al eens aangemeld maar verder nog niet actief bezig geweest. Ik ben nu zo'n 9 a 10 jaar in het bezit van een bandit 1200s uit 2000! Zo'n 2 jaar geleden ben ik begonnen aan de "gedeeltelijke" revisie van mijn motorblok omdat deze zo...
  5. Ovy

    Bandit 1200S Turdbike

    hoi mede motorrijders en sleutelaars. Ik heb al zo'n 10 jaar een bandit 1200S uit 2000 in mijn bezit, volledig stock Zo'n 2 jaar geleden ben ik begonnen met het (deels) reviseren van mijn motorblok. De reden: Een maand daarvoor had ik een weekje door Duitsland getourd waarbij ik pas echt...
Terug
Bovenaan Onderaan