Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: martijnmoi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. martijnmoi

    Ketting Hornet 900f

    Er zit een harde schakel in de ketting van mijn Hornet, Ik heb de gehele ketting met de hand nagelopen en nu blijkt dit de klinkschakel te zijn welke moeizaam beweegt (zit niet helemaal vast). De ketting zelf en de tandwielen zien er nog nagenoeg perfect uit, dus vervangen voelt een beetje...
  2. martijnmoi

    oordoppen

    ik gebruik sinds begin van dit jaar oordoppen. Als ik nu (lang) zonder rij dan krijg ik veel last van mijn oren. nu merk ik dat ik weer meer last krijg tijdens het rijden. Wat zou de levensduur van deze dinkies zijn?
  3. martijnmoi

    GS500e blok-onderdelen

    carters, bouten, boutjes, moertjes, deksels, filter, krukas, vliegwiel, koppeling, oliepomp, schakelklok, cilinders, cilinderkop, zuigers, drijfstangen, kleppen, nokkenassen, distrketting, tandwielen etc. etc. etc.... komt van donor blok, ik had alleen de versnellingsbak nodig... blok heeft...
  4. martijnmoi

    versnellingen overslaan bij terugschakelen

    Opgelost Beste medetweewielstrijders, rond februari kreeg ik het probleem met mijn Suzuki GS500E straatklinkertrekker dat hij bij het terugschakelen versnellingen over ging slaan. voorbeeld: als ik van zijn 6 terug schakelde naar de 5e versnelling schoot hij in de 2e versnelling. Ook...
  5. martijnmoi

    overschrijven + schorsen = ....

    casus: donormotor gekocht met kenteken dus schorsen... ik kom vanochtend vrolijk bij de lokale bruna om een kenteken over te schrijven en ik heb besloten om deze ook maar direct te schorsen... toen alles was ingevuld vertelde de man aan de andere kant van het postnl apparaat mij dat ik...
  6. martijnmoi

    Difi pole position (2015)

    Handschoenen september 2015 gekocht toen ik bezig was met lessen. handschoenen een paar keer gedragen, maar begonnen op de langere ritten mijn handen af te knellen. aangeschaft bij motoport leek. bonnetje aanwezig. vraagprijs: 50 euro. Maat: 9/m
  7. martijnmoi

    suzuki gsx400f knipperlicht relais

    titel spreek voor zich vraagprijs 10 euro excl. verzenden motor is niet meer in mijn bezit. voor meer info, voorkeur aan PM
  8. martijnmoi

    Nokkenas ketting versprongen?

    Om het rare geklop in mijn blok te achterhalen heb ik de motor proberen te starten zonder NAKS. Het rare geklop was inderdaad de ketting geleider en is opgelost. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan dat de motor niet meer start.. (eerst liep hij als een naaimachine) Is het mogelijk...
  9. martijnmoi

    cam chain adjustment

    Goedemorgen, ik heb een snelle vraag, (welke ik niet helemaal uit het handboek kan opmaken) ik ben opzoek naar de 'cam chain tensioner' van mijn FZR 400 uit 1990. kan iemand me dit zo vertellen / laten zien dmv een plaatje/foto/tekening? en of ik er zo bij kan zonder al te veel...
  10. martijnmoi

    luchtfilter 'kelk'

    'kelkjes' het engelse woord ben ik zo even kwijt... de sluiting is 50mm inclusief de klemmen! 25euro voor 4 stuks, geen losse verkoop! reden verkoop: overcompleet. ik blijf toch bij een powerfilter. bij interesse even een 'Prive discussie' starten
  11. martijnmoi

    Motor beroerd afgesteld

    Hoi, mijn Suzuki gsx400f uit 1982 loopt erg beroerd. De carburateurs hebben net een grondige schoonmaakbeurt gehad en de motor zit net weer in mekaar. Nu ben ik bezig met afstellen maar het wil niet echt lukken, ik heb de lucht stelschroef gevonden maar kan hier nog niet zoveel mee worden...
  12. martijnmoi

    Martijn GSX400fx

    hoi, mijn naam is martijn, ik heb sinds 3 week mijn A2 rijbewijs en heb afgelopen week een Gsx400f gekocht. de fiets is uit 1982 maar is motorisch is prima staat. de fiets is omgebouwd naar 'cafe racer', en ik zal er kwa uiterlijk niet veel meer aan gaan veranderen. ik...
Terug
Bovenaan Onderaan