Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dr1v3r 7
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dr1v3r 7

    Tinbot topic

    Zoals de topic titel al aangeeft, is dit een eerste opzet voor een verzamel draadje, specifiek over motoren van dit Duitse merk :) weliswaar vind de productie grotendeels in China plaats, maar willen onze oosterburen met Tinbot een serieuze stap zetten op het gebied van E-motoren. en hoewel de...
  2. Dr1v3r 7

    zomaar een verhaaltje

    .
  3. Dr1v3r 7

    lagere max snelheid exclusief voor motoren?

    Hallo allemaal, Afgelopen middag werd ik getipt op een zogenaamd plannetje van de EU om voortaan twee max snelheden te willen invoeren, exclusief voor motorrijders. Dan bedoelen ze dus bijv. max 100 kmpu voor auto's op de snelwegen, en een lagere (max 85-90) voor motoren. Dat zou zogenaamd de...
  4. Dr1v3r 7

    volgeladen bewaren?

    beste stekker rijders. ik hoop dat iemand met veel kennis van lithium accu pack's me kan helpen want heb een vraagje: als je elektrische motor 7-10 dagen volgeladen weggezet is, kan dit dan kwaad voor de accu? ik zoek advies van iemand die echt verstand van deze type accu pack's heeft...
  5. Dr1v3r 7

    E-broh die spaanse chinees, weet je wel?

    Beste mede motorrijders, Na het eerste schrijven over deze motoren in het chinese motoren topic, kreeg ik onlangs te horen dat er al enkele exemplaren in ons land rond rijden. Nu weet ik niet of die paar eigenaren ook hier op MF zitten, maar omdat ik afgelopen week ook een E-broh besteld heb...
  6. Dr1v3r 7

    vocht/vet uit helm??

    Beste mede forummers, Via deze weg een vraagje over de helm. Ik rij inmiddels een jaar of twee/drie rond met een LS2 Strobe voor de bescherming van mn hersenpan. Maar een week terug viel me op dat de plek waar de helm op de plank zit, wat vettig geworden was. Opvallend was dat die vettige vlek...
  7. Dr1v3r 7

    achterbrug scheef?

    hallo allemaal, vandaag viel me op dat het achterwiel van de motor, een stuk naar rechts staat. :? dus niet het wiel scheef in de achterbrug, maar de achterbrug met wiel in z'n geheel. geen speling op de lagers van de achterbrug o.i.d. na controle van andere foto's (dankjewel o.a. google) zie...
  8. Dr1v3r 7

    chinese motoren een apart idee, of een zeer slechte grap?

    Beste mede MF-ers Hoewel ik nog steeds op olie-sap door Nederland rij, denk ik zo af en toe eens hoe het zou kunnen zijn als er een elektrische motor in de garage zou staan. Heb voordat ik mijn huidige motor (Suzuki GSX) kocht al eens gekeken naar een Zero, maar de prijzen van die modellen...
  9. Dr1v3r 7

    even voorstellen: Lonewulf

    hallo allemaal, via dit topic wou ik mezelf even voorstellen. ik ben Lonewulf, 24 jaar, en sinds kort met motor rijles bezig. :) in m'n jeugd heb ik wel een paar motorboeken gehad, maar tot het halen van het rijbewijs + motor kwam het niet... tenminste, tot begin dit jaar. voorheen me...
Terug
Bovenaan Onderaan