Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: willemheer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. willemheer

    inhouden bij 7000 rpm

    Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar maanden een Honda CB450s in mijn bezit en ik merk dat ongeacht welke versnelling deze inhoudt en maximaal maar 7000/7500 toeren draait terwijl max toch wel wat hoger ligt. Verder loopt de motor heel mooi zelf tot aan die grens en houdt dan in een keer op...
  2. willemheer

    Achtertandwiel Honda CB550F 37T

    Tijdje terug aanschaf, omdat ik de achtervelg van een CB550F gebruik. Ik had er alleen toen niet rekening mee gehouden dat het aantal tanden veel minder was dan het originele tandwiel van mijn motor. 37 tands. Prijs: €15,-
  3. willemheer

    Velgen Suzuki GSX400F

    Foto's spreken denk ik wel voor zich. Velgen zijn over, omdat ik in mijn GSX spaakwielen heb gemonteerd. Voorwiel 1,85 x 19 Achterwiel 1,85 x 18 Remschijven, remtrommel en achtertandwiel heb ik er ook bij. Prijs is bieden.
  4. willemheer

    Remtrommel Honda CB550K0-K2, F '77-76

    Door verkeerde aanschaf heb ik een remtrommel van een Honda CB550K0-K2, F '77-76 over en bied ik deze te koop aan. Prijs is €30,- excl eventuele verzendkosten.
  5. willemheer

    Schokbreker Suzuki GSX-R 600 K4 2004

    Originele schokbreker van een GSX-R 600 K4 niet lek of beschadigd. Prijs: €45,- excl. eventuele verzendkosten.
  6. willemheer

    KTM Moto3 full carbon race kuipwerk + 2 kuipruitjes

    Te koop aangeboden: - KTM Moto3 race kuipset full carbon, deze set is nog nieuw en niet gemonteerd of gebruik geweest. - 2 kuipruitjes passend voor de KTM Moto 3 kuipset. 1 van de kuipruitjes heeft een kras in het midden is er eventueel uit te poetsen, de andere verkeert...
  7. willemheer

    KTM Moto3 full carbon race kuipwerk + 2 kuipruitjes

    Te koop aangeboden: - KTM Moto3 race kuipset full carbon, deze set is nog nieuw en niet gemonteerd of gebruik geweest. - 2 kuipruitjes passend voor de KTM Moto 3 kuipset. 1 van de kuipruitjes heeft een kras in het midden is er eventueel uit te poetsen, de andere verkeert...
  8. willemheer

    Suzuki GSX400F Caferacer

    Hallo, Mijn naam is Willem. Ik ben 20 jaar en woon op kamers in Delft. Daar studeer ik werktuigbouwkunde aan de TU Delft. Inmiddels ben ik 3e jaars. Verder is mijn interesse voor motoren steeds meer begonnen te groeien sinds dat ik een jaar of 15 was, min of meer door mijn buurjongen ben ik...
Terug
Bovenaan Onderaan