Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jankoopss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jankoopss

    NightRide 2017 "end of season"

    Hallo Allemaal, Afgelopen week een leuke rit gehad met mijn rij-instructeur en andere mensen en is goed bevallen! (zie hier enige vorm van resultaat) https://www.youtube.com/watch?v=fLmIKRHtjqM&t=9s Nu willen we als afsluiter van het mooi weer seizoen een leuke nightride organiseren...
  2. Jankoopss

    Demper ZXR750

    Hallo, Ik heb een ZXR750L (1993) met een originele demper. Graag zou ik deze willen vervangen voor een andere, weet iemand zo de maten van de aansluiting voor het zoeken naar een andere demper? BVD
  3. Jankoopss

    Lampfitting Suzuki GSX 600 F 1995

    Hallo, Weet iemand welke lamp(fitting) er in een Suzuki Gsx 600 F uit 1995 zit? dit i.v.m. bestellen xenon MVG Een eventueel lampentabel zou ik kunnen waarderen, welke lamp waar zit. :] :] :] :] :]
  4. Jankoopss

    Yamaha FZR 600 1991 Onderdelen

    Hallo, ik heb nog de wereld aan onderdelen liggen die ik bij de aankoop van de motor erbij heb gekregen. Hier is een stukje tekst met wat er allemaal is, daarop volgend de foto`s. Prijs per onderdeel weet ik niet, bied maar, of alles in 1X. Tankkap, tank, linkerkap, rechterkap, framebeugel...
  5. Jankoopss

    Monteur omgeving Assen?

    Hallo, ik heb een cbr 600 f uit 1987 die niet lopen wil, ik denk dat het een kleinigheidje is maar ik weet niet wat. Is er een monteur in de omgeving van Assen die zin in een beunklusje heeft? Mvg
  6. Jankoopss

    Schakelmateriaal

    Hallo allemaal. Ik ben bezig met een naked-bike project en ik heb besloten dat ik GEEN knoppen en schakelaars op het stuur wil hebben. nu is mijn vraag aan jullie: Weten jullie een winkel/webshop waar ze schakelmateriaal hebben wat eventueel Motorbestendig zou zijn. Denk aan drukknoppen voor...
  7. Jankoopss

    CBR 600 F PC19 NAKED

    Hallo allemaal, ik wil van mijn cbr een naked bike maken. Hij zag er zo uit... Nu ben ik momenteel al zo ver: Kortom, ik heb alles er gewoon afgesloopt. ik ben er achter gekomen dat er van alles achter de kappen zit wat in het zicht hangt. is hier een manier voor om weg te...
  8. Jankoopss

    Honda kawasaki groen?

    Hallo mensen. Ik heb een mat zwarte honda cbr 600 f PC19 uit 1987 die momenteel mat zwart is. Ik wil deze een beetje aanpassen, zoals die lelijke knipperlichten in de voorkuip weghalen en de kuip stram maken. Alleen ik denk dat ik hem dan ook een ander kleurtje wil geven. Zat zelf aan...
  9. Jankoopss

    Tunen?

    Hallo allemaal. Ik heb een Honda cbr 600 f PC19 uit 1987, en ik vroeg mij af of die een beetje makkelijk te "tunen" is, of er dingen bekend zijn die niet moeilijk te doen zijn waardoor je meer vermogen krijgt. Graag hoor ik van jullie Bvd :) ;)
  10. Jankoopss

    Jan Koops Honda cbr 600 f

    Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en zal mijzelf even voorstellen. Ik ben Jan Koops uit assen, werk in de ICT als verkoper en rij momenteel een Honda cbr 600 f PC19 uit 1987. 4feb. Aanstaande mijn 1e rijexamen.
Terug
Bovenaan Onderaan