Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Patatties
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Patatties

    Rijontzegging maar geen CIS registratie

    Goedenavond allemaal, Het korte verhaal is dat ik in 2018 4 maanden rijontzegging voor te hard rijden heb gekregen, opgelegd door een kantonrechter. Ik heb hier bewijs van. Nu probeer ik een nieuw voertuig te registreren, en laat de verzekeraar mij weten dat ik niet in de CIS databank sta, en...
  2. Patatties

    K8 2008 gsx-r 750 SET/excva klep uitschakelen

    Goedemiddag allemaal, Ik heb een min-of-meer stock Suzuki GSX-R 750 uit 2008. Hier zit een stock uitlaat op. Er komt nu een prima, beschaaft geluid uit en dit vind ik prima. Toch zou ik het leuker vinden als ie zeker onderin wat meer geluid maakt. Dit leid met tot de SET/EXCVA klep. Ik...
  3. Patatties

    Rijbewijs ingevorderd. Wat nu te doen?

    MAIN 17 Mei 2018: Goedenavond heren en dames, Ik wind er geen doekjes om, ik ben gecorrigeerd met 99 km/u te hard op een 80 weg gelaserd (179 km/u dus) Stom stom stom stom stom. Een motoragent heeft me staande gehouden, en m'n rijbewijs ingevorderd. uiteraard wil ik graag mijn rijbewijs terug...
  4. Patatties

    Welke GPS trackers gebruiken jullie? En waarom?

    Hoi! Ik wil graag mn motor uit gaan rusten met een GPS tracker ,dus ben een tijdje research gaan doen. Ik vind het echter lastig om te bepalen welke nu het beste te halen is. Mn dealer liet me Monimoto zien, maar ik lees/zie daar online nog niet veel van terug, dus geen idee of het een goed...
  5. Patatties

    Op zoek naar een nieuw beestje

    Goedemorgen Mf'ers, Ik ben op zoek naar een nieuwe motor voor komende zomer. Dit is mijn motorgeschiedenis: 2,5 jaar 1999 Gs500e (A2 rijbewijs) 3 maanden 2006 GSXR 750 (gestolen) 9 maanden 1996 CBR900RR Fireblade (rijd ik nu) Afgelopen zomer ben ik naar le havre (600km) gereden op mn...
  6. Patatties

    '96 fireblade - Wat is dit geluid toch?

    Hoihoi, Ik heb sinds 2 maanden een '96 fireblade. Vanaf het begin valt mij een geluid op bij het accelereren tussen 3K-5K RPM, en nu ben ik toch eens benieuwd wat dit geluid nou is. Het is een soort tikken, en het verdwijnt spontaan rond 5K toeren. Ik kan me herinneren dat ik dit ook bij...
  7. Patatties

    Praten verschillende Comms met elkaar?

    Hallo! Ik ben op zoek naar een commsysteem. Naast alle diensten die je voor jezelf handig zijn wil ik ook graag met mijn maten kunnen praten als we een eindje gaan toeren. Is het dan een vereiste dat iedereen in de groep hetzelfde comm-systeem heeft?
  8. Patatties

    GESTOLEN AMERSFOORT: 2006 Suzuki GSX-R 750 MP-ND-80

    Mijn Suzuki GSX-r 750, welke ik nog geen 3 maanden heb is gisterennacht (6 op 7 december 2016) van een afgesloten parkeerplaats gestolen. Regio: Amersfoort, UT Kenmerken: Laser GP style uitlaatdemper, OSCO ketting smeer systeem (reservoir op rechts gemonteerd, niet op foto te zien)...
  9. Patatties

    Wat voor uitlaat "demper" is dit?

    Hallootjes! Ik heb deze motor aangeschaft, en zaterdag mag ik hem komen halen. Ik zit te trappelen, en kan haast niet wachten! Hij heeft wel een aparte uitlaat demper (of eigenlijk meer eindstukjes) Heeft iemand enig idee wat het voor eindstukjes zijn?!
  10. Patatties

    Koppelingdeksel KTM 250-300 1990-2003

    Goedendag MFers. Ik zoek voor mijn KTM een koppelingsdeksel. Wie kan me eraan helpen?
  11. Patatties

    Zuiger vast wanneer cilinder vast wordt geschroeft

    Goedemorgen! Ik heb een 300 2takt van KTM. Nu heb ik een intressant probleem. Ik heb de cilinder net terug van een hoonbeurt, en er is nieuwe nicasillaag aangebracht. Als ik de cilinder over de zuiger heen schuif dan gaat alles helemaal prima. Ik kan dan rustig met de kickstarter rondkicken...
  12. Patatties

    2T zuigerveren vervangen voldoende? of hele zuiger?

    Even een beetje info achter deze vraag: ik heb een KTM 300 uit 1995. Deze heeft een aparte zuiger, welke dus niet te vervangen is met het jaar ervoor of erna, en is al een tijd niet meer geproduceerd. Er zijn opties tot kop afdraaien, of andere kop zoeken en dan een zuiger uit 94 erin, maar dat...
  13. Patatties

    Accu op motor zonder accu

    Goedemiddag! Ik heb een KTM 300 uit 1995. Omdat de spanningsregelaars daarvan bekend slecht zijn, en ik graag zeker wil weten dat mn lichten en remlichten overdag werken wilde ik van die AC naar DC spanningregelaars vervangen voor een gelijkrichter en een kleine accu. Nu heb ik het volgende...
  14. Patatties

    Gelijkrichter en Accu plaatsen

    Goedenavond, Ik heb een KTM EXC 300 1995, welke zn lampjes kapotbrand. Wat ik ervan heb gelezen ligt dat aan de spanningsregelaars, welke nogal makkelijk kapot gaan. Omdat ik mn KTM 300 op de straat wil rijden, leek het me een leuk idee om die spanningregelaars eruit te halen, en met een...
  15. Patatties

    Regeren is vooruitzien, maar hoever vooruit?!

    Goedemorgen MFers, Ik heb inmiddels ruim 2 jaar mijn A2 rijbewijs, en ben momenteel bezig voor mijn A. Nu krijg ik als tip mee dat ik meer vooruit moet kijken, en "mijn plannetje klaar hebben". Wat doen jullie eraan om jullie plannetje klaar te hebben wanneer je erop uit trekt, en hoever...
  16. Patatties

    2 takt cilinder ultrasoon reinigen?

    Goedemorgen, Ik ben bezig mn KTM 300 te reviseren, en heb het blok al aardig leeg. Nu kijk ik naar mn cilinder en de powervalve mechaniek behuizing, en t leek me een leuk idee om die ultrasoon te reinigen. Nu weet ik dat 2 takt cilinders vaak een nicasil cilinderwand hebben, en ik heb geen...
  17. Patatties

    Af laten stellen in Amersfoort en omstreken

    Goedemorgen mede MFfers, Ik zou graag mijn SM KTM300 2takt willen laten afstellen. Als het kan in de buurt van Amersfoort. Kennen jullie goede afstellers in de buurt van Amersfoort, ik vind het allemaal wat lastig te vinden op google :p
  18. Patatties

    KTM 300 stotteren als je achter auto rijd

    Goedemiddag! Ik zit een beetje met het volgende probleem. Ik heb een 1995 KTM 300 waar ik aan werk. Momenteel ben ik bezig met de afstelling, en ik ben al een heel eind. Ik zit alleen nog een beetje met dit: Als ik op bijv. een 80 weg achter een auto rijd, dan loopt de motor niet mooi. pas...
  19. Patatties

    Klein bandmaat vraagje

    Hallo! Ik ben op zoek naar nieuwe banden voor mijn EXC300. De huidige offroad banden hebben de volgende maten: Achter: 120/100 18 Voor: 90/90 21 Voor de achterband kan ik geen 120/100 18 straatbanden vinden, maar wel 120/90 18. Nu lees ik dat die 100 of 90 gaat over de hoogte, en...
  20. Patatties

    Supermotard velgen. Waarop letten?

    Hallo! Ik ben bezig geweest de afgelopen tijd met mn 1995 KTM 300 EXC, en ben momenteel op zoek naar Supermoto velgen. Waarop moet ik letten als ik supermoto velgen koop? Is het plug and play? of moet ik dan gaan customizen?
  21. Patatties

    Voor remleiding vult zich niet :S

    Hallo! Ik heb recent mijn remmen volledig schoongemaakt. Dit betekend dat het volledige systeem leeg is. De klauw, de leiding de rempot, alles. Nu heb ik alles weer gemonteerd. Ik vul t potje met DOT4, zet t nippeltje open, en begin te pompen. NIKS! uiteraard geen druk, maar ook loopt t...
  22. Patatties

    Achterveer 1995 KTM GS 300 EXC

    Goedemiddag! Ik ben op zoek naar een SM achterveer voor mijn 1995 KTM GS 300 EXC. Ik zoek stad en land af, maar ik vind t lastig te vinden. De veer die ik nu heb is echt veels te slap, ik glijd er bijna vanaf als ik t gas opentrek :') Welke veer ik precies heb is lastig te vinden maar...
  23. Patatties

    KTM EXC series voorremklauw

    Goedemiddag! Mijn Remklauw begint als ik rijd aan te lopen, tot een punt waar ik op den duur praktisch stilsta. Ik heb zaterdag de remklauw helemaal uit elkaar gehaad, de zuigertjes eruit, alles netjes schoon enzo, en 1 zuigertje ging er heel makkelijk en netjes in, en de andere niet zo...
  24. Patatties

    KTM GS 300 zijstandaard

    Goedemorgen! Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een KTM 300 GS uit 1995. Nu zie ik dat er geen zijstandaard aanwezig is, waar er wel bevestigingspunten voor lijken te zitten. Ik heb stad en land afgezocht maar kan geen standaard vinden ;( Weten jullie misschien waar ik er een...
Terug
Bovenaan Onderaan