Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Kuryakyn ISO-grips met throttle boss (1" handlebar)

    Set ISO-grips van Kuryakyn met throttle boss en stiletto caps aangeboden. Ze komen van een Kawasaki Vulcan 800, gaan weg omdat ik ze vervangen heb voor andere grips die ik mooier vind. Ze zaten op een 1 inch handlebar. Verzendkosten zijn voor de koper. Een schroefje in de endcap ontbreekt. €40...
  2. S

    Kuryakyn Maltese Cross spiegels

    Ga ik vervangen voor een andere set spiegels, dus bij deze aangeboden; set Kuryakyn Maltese Cross spiegels met adapters voor een Kawasaki Vulcan 800. Doe een goed bod! (Staan goed bij de Kuryakyn ISO-grips handvatten, en die bied ik vanaf volgende week aan ergens.)
  3. S

    Hepco & Becker Vulcan 800 tank pad

    Titel zegt het al, is een tank pad voor een Kawasaki Vulcan 800. Zat op de motor toen ik 'm kocht, ik ga 'm niet gebruiken :) Leer is in goede staat. Doe een bod!
  4. S

    ff voorstellen :)

    Hey! Ik ben sateprikkert, 28 jaar en woon in de kop van NH. Ben op dit moment bezig met behalen van m'n rijbewijs, maar heb wel al een Vulcan 800 Classic in de schuur staan als projectmotor. Is voorzien van de welbekende Blue Collar Bobber kit. Post nog wel eens foto's :)
Terug
Bovenaan Onderaan