Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tapey
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tapey

    Hoe belangrijk is vorstvrij wegzetten van de motor?

    Mijn motor staat met beide wielen los van de grond aan de druppellader onder een stofhoes in een tochtig houten schuurtje. Ik ga pas weer rijden als het lekker weer is. Moet de ruimte vorstvrij blijven of maakt dat niet uit voor de overwintering van de motor? Ik heb wel zo’n goedkoop...
  2. Tapey

    Akrapovic slip-on demper KTM 1290

    Akrapovic afkomstig van een KTM 1290 SuperDuke GT uit 2017. Heeft een plekje met schuifschade, maar deze schade is alleen optisch, hij kan zo gemonteerd worden. Heeft een waanzinnig geluid, zonder of met dB-killer (inbegrepen). Bekijk de foto’s goed. Ophalen in buurt van Rotterdam (noord)...
  3. Tapey

    Welke motoren heb jij in bezit gehad?

    Onderstaand heb ik net getikt als handtekening, maar het is te lang. Kort overzicht van wat ik heb gehad sinds 1986. Honda MB5 | Suzuki GT500 | Honda CB550K3 | Kawasaki GPz 600R | Honda CBR600 | Yamaha FZR600 | Honda CBR 600 (circuit) | Yamaha R1 (circuit) | Honda CBR929RR (circuit) | Honda...
  4. Tapey

    Vraag over offerte werkzaamheden aan motor

    Op mijn KTM 1290 Super Duke GT (2017) wil ik graag een fuel dongle plaatsen en een Garmin Zumo XT aansluiten. De fuel dongle is volgens de verkoper en volgens forumleden makkelijk te plaatsen. Je moet alleen de tank even lichten (hoeft er niet af, alleen een stukje omhoog en even iets tussen...
  5. Tapey

    Opvolger voor de R1100S gezocht. Suggesties?

    Nadat ik stopte met de ZAC kocht ik een FireBlade. Al snel kwam ik erachter dat er weinig aan is met een supersport in de Randstad. De BMW R1100S beviel me prima omdat deze zowel rustig als relatief snel gereden kan worden, karakter heeft en hij niet 13 in een dozijn is. Maar tot mijn verbazing...
  6. Tapey

    Te leen (huur) gevraagd: motortrailer

    Is er misschien iemand die een motortrailer kan uitlenen tegen vergoeding van 11 juni tot en met 18 juni aanstaande? Bij voorkeur omgeving Dordrecht - Rotterdam. Er moeten twee boxers op kunnen, dus de tussenruimte tussen de 2 fietsen moet minstens 95 cm zijn en het geheel mag niet te zwaar...
  7. Tapey

    Jerrycan, benzine bijvul-kan, olie-ververs-bak

    Alweer verkocht!
  8. Tapey

    Dainese combi met kneesliders voor weinig

    Oud pak voor een student of zo met smalle beurs. Pak is oud en hier en vertoont slijtplekken. Maat 54, maar broek is ingenomen. Goed voor slanke persoon, circa 1,80 m. Mag weg tegen elk aannemelijk bod.
  9. Tapey

    Oxford Wonderbar Harness voor motortransport (tie-down)

    Oxford Wonderbar Harness te koop. Je doet dit Pm je handvatten en met behulp van spanbanden (niet meegeleverd) zet je de racer vast (door de vering trekken). Gebruikt, maar in prima staat. Prijs 25 euro. Ophalen of verzenden (kosten koper).
  10. Tapey

    Oxford Wonderbar Harness voor motortransport (tie-down)

    Oxford Wonderbar Harness te koop. Je doet dit Pm je handvatten en met behulp van spanbanden (niet meegeleverd) zet je de motor vast (door de vering trekken). Zie foto.
  11. Tapey

    Kroonplaat CBR929RR CBR954RR prijs 40 euro

    Nieuwe kroonplaat voor een Honda CBR929RR of CBR954RR FireBlade. Ooit nieuw gekocht als reserve voor mijn racer en nooit gebruikt. Bouwjaar 2000, 2001, 2002, 2003.
  12. Tapey

    Jerrycan en schenkkan benzine

    Bij elkaar 40 euro. Ophalen in Bergschenhoek
  13. Tapey

    Complete set om banden te wisselen / balanceren op circuit

    Complete set te koop wegens schuuropruiming. Bestaande uit: 1. Het bandenwissapparaat waarmee je handmatig de oude motorband van de velg drukt. 2. Twee plastic velgbeschermers. 3. Bandenlichter voor motorbanden. 4. Pot speciale zeep om de nieuwe band erop te leggen. 5. Kwastje om...
  14. Tapey

    Schuuropruiming: clip-ons, jerrycan, knipperlichten

    Twee aluminium clip-ons, 50 mm. > 40 euro Degelijke 10 l jerrycan van het leger. Plastic schenkkan 5 liter met lange tuur om zonder morsen de benzine in je tank te gieten. >> bij elkaar 40 euro. Originele knipperlichten BMW R1100S. Plug and play. > ook 40 euro. Achterwiel...
  15. Tapey

    Complete set banden wisselen en balanceren 125 euro

    Bespaar veel geld en wissel zelf de banden van je motor banden en balanceer je wielen. Complete set te koop wegens schuuropruiming. Bestaande uit: 1. Het bandenwissapparaat waarmee je handmatig de oude motorband van de velg drukt. 2. Twee plastic velgbeschermers. 3. Bandenlichter...
  16. Tapey

    Programmaboekje Centennial TT Assen 1998

    Misschien leuk voor de liefhebbers. Fraai boekje met veel tekst en (kleuren)foto's. Zie foto's Bij interesse graag even mailen: cannius apenstaartje gmail.com
  17. Tapey

    "Tyre down" tie-down systeem voor motortransport

    Hij is verkocht *D
  18. Tapey

    "Tyre Down" tie-down set voor transport v je motor

    Hij is verkocht! *O*
  19. Tapey

    Racekontje met zadel CBR929RR FireBlade

    verkocht via marktplaats :W
  20. Tapey

    Kroonplaat Honda CBR 929 / 954 RR (2000 - 2003)

    Goede kroonplaat, ongebruikt. Paar hele kleine plekjes, zie foto's. Was ooit reserve-onderdeel voor mijn racer. Prijs: 80 euro. Reacties aub naar cannius [apenstaartje] gmail Ophalen ten noorden van Rotterdam of verzenden kosten koper.
  21. Tapey

    Kontje, hugger, zadel CBR 929 RR Fireblade

    verkocht via marktplaats :W
  22. Tapey

    Eendelig Spyke pak maat 52

    Aangezien ik voor de openbare weg een combi praktischer vind, bied ik mijn eendelige pak (overall) aan ter overname. verkocht via marktplaats :W
  23. Tapey

    Platte Citydeksels voor BMW zijkoffers

    Ik heb een orginele set 'Touring' koffers, maar vind ze wat breed voor mijn R1100S. Daarom zoek ik een set platte deksels, ook wel 'City' deksels genoemd, die passen op deze koffers. Ik kan ze nergens vinden. Wie weet raad? Ik ben te bereiken via cannius apenstaartje gmail punt com.
  24. Tapey

    Steadystand inrijklem

    verkocht *O*
  25. Tapey

    Leren laarzen, maat 42 > 15 euro

    foutje :X
Terug
Bovenaan Onderaan