Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Energyre
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Energyre

    REV'IT motorbroek textiel XXL met thermovoering

    Motorbroek van het merk REV’IT! Hij is voor mij te groot geworden. Is nog in zeer goede staat en weinig gebruikt. Ik kan helaas niet het type achterhalen aangezien dit niet in de labeltjes staat. Mag weg voor een leuk bod.
  2. Energyre

    Alpinestars Motegi 2 delig motorpak leer maat 58

    Wordt verkocht omdat hij mij te groot is geworden. Motorpak is gebruikt, maar is nog in prima conditie. Nooit mee gevallen. Jaarlijks verzorgd en gevoed met leder gel. De maat is 58. Passen is uiteraard mogelijk. Er zit een rugbeschermer in de Alpinestars Nucleon KR-2i. Vraagprijs 275 euro voor...
  3. Energyre

    Garagetent / opslagtent 2,4 x 2,4 x 2 PE Groen met grondzeil

    Garagetent / opslagtent te koop. Afmetingen 2,4 (H) x 2,4 (B) x 2 (H). Gebruikt om mijn motor in de tuin te stallen / aan te werken vorige winter. Met grondzeil. Stevige tent die ook tegen wind kan. Waterdicht zeil met ventilatierooster aan de voor en achterkant. Makkelijk in elkaar te zetten...
  4. Energyre

    Suzuki GSX-R 600 SRAD 1997 Circuitbasis

    Hierbij bied ik mijn GSX-R 600 uit 1997 te koop aan. Ik wilde deze gaan opbouwen als circuitmotor maar ik heb er geen tijd meer voor helaas. Ik heb er afgelopen jaar nog 1x Zandvoort mee gereden. Het is echt een budget fiets dus verwacht de nodige gebruikerssporen (voorspatbord veel krassen...
  5. Energyre

    Cardo Packtalk Slim JBL

    Te koop: Zo goed als nieuwe Cardo Packtalk Slim JBL. Weinig gebruikt, aangeschaft september 2020. Overgestapt op Sena omdat deze strakker past in mijn nieuwe helm. Factuur aanwezig voor garantie. Doosje, boekjes, alles zit erbij. Fijne set om te gebruiken. Spraakbediening gaat moeiteloos. Een...
  6. Energyre

    Tanktas adapter Yamaha MT-07 eerste generatie

    Te koop: Tanktas adapter voor MT-07 eerste generatie. Compleet met afstandsbusjes en bouten. Je kan hier een originele Yamaha tanktas of een SW-Motech op monteren met de kliksluiting. Komt mooi boven te tank te zweven, geen kans op krassen. Vraagprijs 25 euries.
  7. Energyre

    Zachte zijtassen Yamaha

    Te koop: Setje zo goed als nieuwe zijtassen van Yamaha. Inhoud 14 liter, uitbreidbaar tot 21 liter. Bevestigingen die erbij zitten zijn voor een MT-07 eerste generatie, maar kan met andere beugels ook op andere motoren geplaatst worden. MF prijs 200 euro.
  8. Energyre

    Gezocht | Radiale rempomp GSXR K6 of nieuwer

    Ik ben op zoek naar een complete radiale rempomp als upgrade voor mijn SRAD dus met hevel en potje. Heb je wat liggen dan verneem ik dit graag.
  9. Energyre

    Gezocht: Racekuipen SRAD

    Voor mijn circuitfiets ben ik opzoek naar een complete set racekuipen. Mag ongespoten zijn en lichte schade hebben.
  10. Energyre

    Gezocht snelsluit tankdop

    Iemand nog een tankdopje liggen voor een Srad? 4 gaats.
  11. Energyre

    GESTOLEN: Kawasaki KX 450 2013

    Afgelopen zondag is de Kawasaki KX450 van een vriend gestolen tijdens een proefrit. Dit in de omgeving van Hilversum Larenseweg 54G. Het betreft een wit groene Kawasaki KX450 injectie. Bouwjaar 2013. Geen kenteken. https://link.marktplaats.nl/m1538625933 Mocht iemand wat zien of horen over...
  12. Energyre

    Carbtune pro gezocht

    Iemand toevallig nog iets liggen? 4 koloms carbtune pro of vergelijkbaar.
  13. Energyre

    Probleem TomTom Go Navigation

    Ik heb altijd TomTom Go gebruikt op mijn Android telefoon waarmee ik dus ook in MyDrive .gpx bestanden kon inladen en deze werden dan gesynchroniseerd. Nu heb ik al even een tijdje geen gebruik meer gemaakt van die telefoon omdat deze alleen aangaat voor ritjes. Nu heb ik op mijn iPhone al even...
  14. Energyre

    SRAD tank

    Aangezien mijn tank zover is verroest van binnen zoek ik een tank voor een SRAD 600 uit 1997 (of later) kleur wit blauw. Liefste zonder ernstige roest.
  15. Energyre

    Spam topics

    Het valt mij op dat topic met reclame of spam wel gesloten worden maar niet weggehaald. Dat is toch juist niet de oplossing? Zo is nog steeds de tekst zichtbaar.....
  16. Energyre

    Voorzien

    Niet meer nodig :)
  17. Energyre

    Einddemper GSX-R 600/750 SRAD

    Ik ben opzoek naar een originele einddemper voor een GSX-R 600 SRAD 1997. Moet in redelijke staat zijn.
  18. Energyre

    Nico Genius ervaringen

    Ik ben mij aan het oriënteren op een druppellader. Nu zie ik veel Optimate en CTEK voorbij komen maar ook de Noco Genius komt veel voorbij. Nu valt er hier niet zo heel veel over te vinden, dus ik zou graag willen weten of de kwaliteit in de buurt komt met een Optimate of CTEK. Zo op het oog...
  19. Energyre

    Kromme voorvork?

    Hoe weet je precies of je voorvork krom is of niet? Is dit zelf te controleren? Ik ben afgelopen zomer namelijk achter tegen een auto gebotst :') Auto stond te wachten voor haaientanden op een kruising met stoplichten. Ik was over mijn schouder aan het kijken en in de veronderstelling...
  20. Energyre

    Leren Combi Geperforeerd of niet?

    Ik ben opzoek naar een leren combi. Ik zie dat er een aantal pakken geperforeerd zijn. Nu heb ik voor hele warme dagen een doorwaaipak maar is dit ook aan te raden voor leer? Of wordt het al snel te koud met een geperforeerd leren pak? Mijn keuze neigt naar de Held Spire. Doordat ie lekker...
  21. Energyre

    Voorstellen

    Bliep
Terug
Bovenaan Onderaan