Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. I

    Led koplamp plaatsen

    Hallo, Ik heb mijn oude H4 koplamp omgewisseld voor een led H4 lamp met van die koel ribben er op .. Wat een smak licht eg wel . Krijg alleen de rubberen afdicht ring niet over die koelribben heen 😭 Wat te doen ,gewoon weglaten of zijn er nog tips ? Groet, John
  2. I

    TomTom op Honda integra

    Hallo,ik zoek een mogelijk beide om om de TomTom midden op het stuur van de Honda Integra 750 te plaatsen . Nu zit hij links op het stuur . Kan er niet goed wat voor vinden er zit nu een kap in het midden . Iemand tips ? Groet, John
  3. I

    Tmax koppeling ?

    Hallo , Als de tmax 500 (2004) koud is schakelt hij niet meer op tijdens het rijden en blijft veel toeren maken . Als ik ik een kwartiertje Rustig rijd max 50 km/h wordt het beter . Belt is nog niet zo lang geleden vervangen . Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ,? Groet , John uut Apeldoorn
  4. I

    Tmax mivv uitlaat vervangen door origineel

    hallo, Vraagje ,ik heb een mivv uitlaat op mijn tmax 2004 zitten . Ik wil eens kijken hoe het bevalt met een originele uitlaat. Heb een origineel op de kop getikt . Nu zit er op de mivv uitlaat een soort sensor . Op de originele zit daar geen aansluiting op . Kan ik die sensor dan gewoon...
  5. I

    Yamaha R6 houdt in

    yamaha r 6 houdt soms in en loopt dan onregelmatig . de volgende keer rijdt hij perfect en niks aan de hand . het kan dan zomaar zijn dat het tijdens de rit weer terug komt . enig idee waar te zoeken ?
  6. I

    Tomtomrider aan usb

    Ik wil een usb (gsm)aansluiting op de tmax maken . Ik heb een tt rider waar een aansteker plug aan zit. Kan ik die eraf knippen en kan je daar een usb steker aan zetten ? Of kom ik dan in de problemen omdat de org steker voor 12 volt is en usb 5 volt dacht ik . Is dat zelf te doen want ik...
  7. I

    Optimate 2

    optimate 2 met kabeltje om permanent aan de accu te monteren Vraag prijs 25 eutjes
  8. I

    Optimate 2

    wegens overcompleet Optimate 2 druppellader met kabeltje om permanent aan de accu te plaatsen . vraagprijs 25 eutjes
  9. I

    kuipruit Honda Deauville

    lage standaard kuipruit honda deauville bj 2002 Prijs sixpack bier of zo
  10. I

    tomtom montage

    heeft er nog iemand een tip om de tomtom rider op de tmax te monteren ? wil hem niet op de deksel van de remvloeistof hebben. Of moet er een gat in de stuurkap komen en dan op het stuur vastzetten. stroom aansluiting zit onder de kap heb ik gezien . Groet, John
  11. I

    optimate 4

    op de beurs een optimate 4 gekocht. voor de andere motor had ik in 2012 ook een optimate 4gekocht het viel me daarom op dat de nieuwe erg licht van gewicht was . die uit 2012 weegt ong 500 gr en de nieuwe ong 250 gram . hightech nieuwe ontwikkeling of magere componenten binnenin ...
  12. I

    Tmax op aanhanger vastzetten

    Hallo , Ik wil de Tmax op de aanhanger zetten . Ik kwam spanbanden tegen met stropjes om de handvaten . heeft iemand daar ervaring mee ivm krom trekken van het stuur ? hij komt met het voorwiel wel in een inrijklem te staan . Achterkant lijkt me met 2 banden wel vast te zitten . Tips van...
  13. I

    usb aansluiting maken

    ik weet dat er usb stopconacten zijn die waterdicht zijn dmv een dopje. maar als je er een stekertje in steekt van de telefoon is hij volgens mij niet meer waterdicht . zijn er mensen die daar een oplossing of ervaring mee hebben? of zie ik onterecht problemen als ik in een regenbui...
  14. I

    Yamaha Tmax stroomafname HVV

    Hallo , ik heb een Tmax 2004 gekocht de vorige eigenaar heeft 2 koplampen aangesloten dat ziet wel mooi uit . Ik wil graag handvat verwarming erop . Kan dat ivm stroomafname 2 lampen samen 110 wat . verwarming ik denk een kleine 50 watt. navigatie en telefoonoplader zal niet heel veel...
  15. I

    Nieuw

    Hallo ,ik ben John uit Apeldoorn . sinds kort een Tmax bj 2004 33000 km . ben er blij mee alleen nog niet veel gereden gezien het weer. Ik heb natuurlijk nog wat vragen die ik binnenkort zal plaatsen . Groetjes , John
Terug
Bovenaan Onderaan