Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mikecbr125
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Mijn nieuwe uitlaatsysteem - CBR125R

    Na lang zoeken heb ik dan eindelijk een ander uitlaatsysteem gevonden. Hij klinkt geweldig en maakt hem helemaal af! Voor: Na: Ik heb ook een filmpje gemaakt over de metamorfose van mijn motor en dat ik een stukje rij, voor de geïnteresseerden: Zondag 17 april ga ik zeer...
  2. M

    Prop in uitlaat?

    Ik ben benieuwd of er een prop in een motor uitlaat zit? Zo ja, is deze verwijderbaar uit mijn cbr125r en levert dit wat meer geluid op?
  3. M

    Sportuitlaat/demper Honda CBR125R

    Ik ben op zoek naar een sportuitlaat/demper voor mijn 2015 CBR125R. Het liefst wel een goedkope aangezien ik alleen een bijbaantje heb. Heeft iemand toevallig een sportuitlaat/demper of een goede om aan te raden? Zit er anders misschien een prop in de uitlaat die verwijdert kan worden voor...
  4. M

    Inrijden Honda CBR125R

    Hallo allemaal, Ik heb nu 220 km op de klok staan en merk al dat mijn CBR125R wat pittiger is dan in het begin. Ik moet hem tot de 5000/5500 toeren beperken de eerste 1000km. Moet ik na de eerste 1000km nog tot een bepaald toerental rijden of ergens op letten? Bijvoorbeeld niet meer dan 9000...
Terug
Bovenaan Onderaan