Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Blade121090
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    relais

    hallo, ik ben mijn Yamaha R6 '07 terug aan het opbouwen na een ongeluk, nu ontbreken mijn koplamprelais (2x), dit zijn de 2 "T-vormige" witte stekkers onder de koplampen, is er iemand met hetzelfde model en bouwjaar motor, of weet iemand toevallig WELKE relais daarin moeten? dan kan ik deze...
  2. B

    GEZOCHT: (complete) Voorvork Yamaha R6 2007 RJ11

    Hallo, Ik ben (alweer :N _O- ) op zoek naar liefst een complete ( veerpoten, tstuk en kroonplaat), goudkleurige, voorvork van een Yamaha R6 2007 RJ11. als iemand er een te koop heeft, of weet waar ik er een vandaan kan halen? ik heb internet al door zitten spitten maar kan niets vinden...
  3. B

    vraagje ivm verlagen

    Hallo MF! Ik heb een vraag over het verlagen van mijn yam r6 '07; De trekstangen bij de achter schokdemper, Weet iemand toevallig de originele lengte hart op hart gaten, en de lengte van de trekstangen bij een verlagingspakket van 25a30mm? Ze kosten iets van 80 euro voor 2 lullige...
  4. B

    balhoofdlager

    Hallo, Misschien een stomme vraag, ik weet veel over auto's maar sleutel pas sinds kort aan motoren. Mijn Yam.R6 06-07 heeft een tikkie gehad en nu vervang ik dus mijn voorvork, het lager heeft ook een tik gehad dus dat wil ik graag meenemen, nu dus de vraag: Hoe zit dit lager op het...
  5. B

    Te koop gevraagd: Yamaha YZF R6 rj11 2007 voorvork

    Hallo MF, ik ben nieuw hier dus sorry als ik iets fout doe, Ik ben op zoek naar liefst een complete voorvork van mijn Yam.R6 2007? Wat ik in ieder geval nodig heb zijn 2 nieuwe veerpoten en een nieuwe kroonplaat, de rest kom pas precies achter als ik daadwerkelijk begin met vervangen...
Terug
Bovenaan Onderaan