Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MMo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Spiegels gezocht + evt klein toerkuipje

    Hé hoi! Ik ben op zoek naar een nieuw setje spiegels (en moge diegene die ze van mijn motor gejat heeft deze winter een keertje lekker hard over zijn veters struikelen ofzo :(). Zwarte, niet te veel uitstekend, en minder dan €30 hebben de meeste kans van verkoop ;) Daarnaast zit ik ook te...
  2. M

    Waar vind ik... elastische/herbruikbare kabelbinders?

    Heyo! Oh alwetende gebruikers van het motor-forum, ik heb een vraag.. Voor mijn kabelboom ben ik op zoek naar herbruikbare kabelbinders. Op de Ducati Monster van een vriend van me zaten super handige elastische, maar het lukt me niet om vergelijkbare op internet te vinden. Wie weet kunnen...
  3. M

    BMW K100 (RS) zadel

    Te koop: zadel van BMW K100 (RS uit '84) Nog recent nieuw bekleed en ziet er top uit. Inclusief evt benodigd bevestigingsmateriaal en zadelslot. Richtprijs: 60 euro Op te halen in Den Haag.
  4. M

    Gezocht: BMW K1100 schokdemper

    Wat in de titel staat ;) :W
  5. M

    BMW K100 RS

    Yes, yes, yes. Na laaaaaaang wachten is eindelijk mn brommerrijbewijs geupgrade en op t moment van posten zit ik in de veeeeel langere wachttijd tussen aanvragen en ophalen van het rijbewijs :P Vandaar dat ik maar vast een topic aanmaak met de eerste stappen voor mijn (aankomende) project...
  6. M

    Hoi

    Hé hoi, okok, na enige tijd met het forum meegeloerd te hebben zal ik me bij deze dan ook maar voorstellen. Mijn naam is Marlies, woon in Den Haag, 25 jaar en ben nog bezig met rijlessen. De motor is echter al binnen: de BMW K100 die ik bezig ben van mn vader over te nemen (het tempo...
Terug
Bovenaan Onderaan