Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Low Profile
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Low Profile

    VERKOCHT 2006 BMW F800s met heel veel accessoires en scherpe prijs

    BMW F800s 2006 Heeft nu 40.255 km op de teller. Heeft vorig jaar de 40.000 km beurt gehad met kleppen stellen en nieuwe banden(pilot Road4), riem vervangen is niet gedaan omdat hier nog totaal geen aanleiding voor is. Extras: BMW tanktas BMW zijkoffers gelijksluitend BMW topkoffer...
  2. Low Profile

    MFMW NJB&BBQ

    Motor-forum motor weekend nieuwjaars borrel en BBQ Voor huidige, nieuwe en oude deelnemers. De 2018/2019 borrel is dit jaar in Hardenberg op 9 Februari 2019. Adres op aanvraag in de app-groep of hier via pb. Voor de koks, aanvang vanaf 09:00 Voor de niet koks aanvang vanaf 16:30 Slaap...
  3. Low Profile

    Zolderopruiming Yamaha R6 2001

    Titanium uitlaat Leovince SBK zonder EU keur. 100 euro Stuurdemper Ohlins 50 euro Bagster R6 blauw 10 euro onderkuip rood 10 euro origineel acherlicht. 5 euro voorband gebruikt. 10 euro pirelli supercorsa 120/70 zr 17 alleen aan de zijkanten gebruikt spiegels met...
  4. Low Profile

    te koop accu ytb12b4 voor r6-r1-fazer en andere

    deze past helaas niet in een r6 uit 2001, maar wel in een r6 uit 99-00 ook kan deze in een fazer en past volgens mij ook in de oudere r1'en wieweet ook in andere. prijs vanaf 70 euro. nieuwprijs is veel hoger hij is gloedje nieuw vrijdag binnen gekregen en zaterdag kwam ik er achter...
  5. Low Profile

    ontsteking r6 2001

    met spoed nieuw/ 2e hands of tijdelijk om te testen of deze wel echt defect is. de motor zaak waar mijn motor nu staat denkt dat deze defect is, hij heeft al het andere al gecontroleerd.
  6. Low Profile

    bpm berekenen

    ik heb het geprobeert eerlijk waar. maar ik kom er niet uit, ik wil graag uitrekenen wat ik extra moet dokken voor een 2006 triumph 675 met 6000 kilometer. nu vond ik wel www.vwe.nl maar wat moet ik waar invullen. motor staat te koop voor 6000 euro. wie kan mij helpen. en als ik...
  7. Low Profile

    motorkalender 2008

    Zijn er hier nog mensen die een mooie motorkalender willen voor 2008? ik heb een leverancier gevonden in engeland. erg mooie kwaliteit, ik had er dit jaar ook al 1 ik wil op deze manier de transportkosten delen en als er evt erg veel geintereseerden zijn een korting bedingen. als er 1...
  8. Low Profile

    linker stepje voor een r6 2001 gezocht

    het linker stepje is waarschijnlijk gelijk voor de jaar 99-2003 maar dat weet ik niet zeker ik heb mijn motor laten omvallen. dus als iemand er nog 1 heeft liggen graag
  9. Low Profile

    MV agusta en Playboy

    ik hoop dat hier iemand mij kan helpen ik zit op dit moment in argentinië op motorvakantie de reisleidster is ook motorjournaliste en heeft 6 jaar geleden een stuk in de playboy geschreven over een mv augusta hier is ook een foto van haar geplaatst op de motor in een te strak motorpak nu ben ik...
  10. Low Profile

    motorvakantie naar Chilli

    ik ga volgende maand op vakantie naar chilli en ik vroeg mij af of er hier nog meer mensen naar toe geweest zijn? ik heb dr zo een zin an da wilde ik ff melden naderhand zal ik de fotos plaatsen oops type fout t is chili en niet met dubbel l hier een berichtje uit argentinie. gisteren was...
  11. Low Profile

    als ik een nieuw topic wil plaatsen

    dan vraagt mf of ik alle sessies wil afsluiten????????????????????? :(
  12. Low Profile

    Gezocht R6 topkuip in de kreukels

    ik heb alleen een heel klein hoekje nodig nl van de spiegel tot het eind dit is afgebroken, als ik het heb dan kan ik proberen de kuip te maken. het is voor model 2001-2002
  13. Low Profile

    woonplaats mf ers???

    ik ben opzoek naar een lijst met mfers uit hilversum en omgeving laatst kwam ik een pagina tegen waar je dit kon invullen. nu kan ik die pagina alleen niet meer vinden. en nee het is niet om mensen uit te nodigen voor een bqq. :(
  14. Low Profile

    onderkuip R6

    gezocht onderkuip R6 het liefst van de 2002 glimmend zwart maar eventueel ook een ouder jaar tegen een zacht prijsje ( dit omdat ik deze moet gaan spuiten)
  15. Low Profile

    verjaardagskalender kopen

    ik ben opzoek naar een verjaardagskalender. (zo een zonder de dagen zodat je me elk jaar kan gebruiken) maar dan met motoren en ik heb me al een bult gezocht. heeft hier iemand een idee?
  16. Low Profile

    helpende helden

    gisteren ben ik in 1 dag door drie mensen geholpen eerst door een medewerker van motozoom daarna door een tankstationbediende en daarna door een motorrijder. het zat zo: ik was gisteren bezig om mijn alarm in te bouwen en het leek mij een goed idee om dat binnen te doen dus heb ik alle zpullen...
  17. Low Profile

    crossen met 3fm en de jovinks voor congo

    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6237896362 dit moet hier wel ff gemeld worden natuurlijk. is voor een goed doel en de liefhebbers zijn hier ook te vinden Pedro tragter en misschien erik eggers komen ook lesgeven. kunnen we niet met 10 man tegelijk inschrijven zodat het een...
  18. Low Profile

    fazer 600 uitlaat en bagster

    ik heb hier nog een rood/zwarte bagster liggen voor een fazer 600S en nog een originele fazeruitlaat. prijs: wat de gek/liefhebber er voor geeft
  19. Low Profile

    easy rider op BRT 2 vanavond

    wie gaat er vanavond kijken naar een echte must see.
  20. Low Profile

    help, om te achterhalen nummerbord ivm schade

    ik heb een schade (hele lichte) motor te koop gezien voor net iets te weinig geld. hoe kan ik achterhalen of deze soms zware schade heeft gehad end at dit goed is weg gewerkt. het lijkt iets te mooi om waar te zijn. en ja ik weet dat t dat dan meestal ook is. ik heb ff gezocht met de zoek...
  21. Low Profile

    ovale stuurnaaf

    iemand er ooit van gehoord? na een frontale aanrijding speling in je stuurnaaf door de klap graag jullie mening ik ben niet zo motortechnisch
  22. Low Profile

    totall loss hoe terug te krijgen

    weet iemand hoe je je motor terug kan 'kopen' als deze tl verklaart word? alle onderdelen die ik all wilde vervangen zijn defect dus kan ik met het geld van de verzekering me motor weer opbouwen. hij zou financieel totall loss verklaart worden
  23. Low Profile

    helaas ook ik ben slachtoffer

    van een niet oplettende koekblikker. deze zag niet 1 motor over t hoofd maar zelfs 2. er van uit gaande dat ze het niet express deed. ok ff bij het begin. donderdag 28 juli. ik rijd achter een vriendin van mij naar haar huis.(zij reed in blik) van hilversum naar weesp kom je een brug over de...
  24. Low Profile

    nog geen fighter....

    maar er zijn al onderdelen besteld voor dit: polls en mogenlijkheden zijn onderweg hints tips en ideeen zijn altijd welkom
  25. Low Profile

    48 motorrijders op de bon geslingerd

    DRIEBERGEN - Bij controles op de A28 van motorverkeer richting TT in Assen heeft de politie vrijdag 48 bestuurders op de bon geslingerd. Dat heeft het Korps Landelijke Politiediensten laten weten. De motorrijders werden uit het drukke verkeer naar het evenement geplukt en naar een speciale...
Terug
Bovenaan Onderaan