Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: w00dwp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Yamaha Diversion 900 1995 117500 km

    In prima staat verkerende Diversion 900 uit 1995. De fiets heeft nu 117500 km gereden. Voorzien van valbeugels, spatbord verlengers voor en achter. Je krijgt er een driedelige kofferset bij, de beugels moeten even gespoten worden. Topkoffer van givi waar 1 helm in past. De voorband (Michelin...
  2. W

    Diversion 900 - nu met fotos - €950

    In prima staat verkerende Diversion 900 uit 1995. De fiets heeft nu 117500 km gereden. Voorzien van valbeugels, spatbord verlengers voor en achter. Je krijgt er een driedelige kofferset bij, de beugels moeten even gespoten worden. Topkoffer van givi waar 1 helm in past. De voorband (Michelin...
  3. W

    2-delig Leren Revit Pak, Jas 48 Broek 24

    In zeer goede staat verkerende broek van Revit maat 24 (Korte 48) In redelijke staat verkerende jas van Revit maat 48 met een klein schaafplekje op de rechter elleboog. Helaas heb ik in mijn enthousiasme een net te klein pak gekocht. Vraagprijs voor de set € 75,-
  4. W

    Diverse onderdelen XJ 600 1990 en XJ 600 Diversion

    Na het opruimen van de garage heb ik het een en ander over. Mocht je er iets aan hebben voor een kleinigheidje, laat het even weten. Het hier plaatsen van foto's kost me meer moeite dan banden met de blote hand wisselen, dus ik stuur ze graag op verzoek naar je toe. XJ 600 1990 3 x ruitje 2...
  5. W

    Even voorstellen

    Goedenavond allemaal, Stilletjes lees ik al een tijdje mee, maar daar ik nu ook zelf aan motoren sleutelen ga, leek het mij tijd mij even voor te stellen. Ik ben wouter, 30 jaar oud waarvan bijna 20 met gereedschap in mijn handen en ik woon in Utrecht. Met regelmaat maak ik dankbaar gebruik...
Terug
Bovenaan Onderaan