Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: René_R1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. René_R1

    MF-stickers passen niet meer!

    Sinds deze zomer valt me op dat steeds meer nieuwe motoren op de markt komen waarbij de letters van de kentekenplaat niet meer in het midden van de plaat zijn geslagen maar midden tussen de EU-sticker en de rechter rand van de kentekenplaat. Het gevolg is een bespottelijk uitziende...
  2. René_R1

    Poll "Hoe merkentrouw ben jij..."

    Het is zover, binnenkort worden de eerste 'real' foto's getoond van de 2004 modellen, sommige details zijn al uitgelekt. Het ziet er naar uit dat ieder merk een nieuw (supersport) model zal voorstellen. Hoe merkentrouw ben jij? Een voorbeeld, je wilt een nieuwe motor kopen. De opvolger van...
  3. René_R1

    De meest complete Fireblade website..

    Fireblade liefhebbers opgelet, na maanden "under construction" is de meest complete Fireblade website Bladerunners weer in de lucht http://www.rrzone.com :} . Je vind er 4.000!!! pagina's aan modificaties, terugroepacties, service manuals, folders, ingestuurde foto's/brieven/artikelen van...
  4. René_R1

    Zaterdag en/of zondag 14 & 15 juni Nordschleif

    Hallo, zijn we er weer klaar voor na zo'n lange afwezigheid op de Ring??? Oftewel, wie gaat?
  5. René_R1

    4 mei Nürburgring Nordschleife..

    Volgens de huidige weersvoorspellingen/verwachtingen ziet het er zondag goed uit...22 graden en een zonnetje... :} . Nog een dagje afwachten maar vast een topic aangemaakt, wie gaat er ook?
  6. René_R1

    Motorspecial "Blik op de weg"..

    Vanavond (15/3) de jaarlijkse "Blik op de weg" motorspecial om 22:10 u op Nederland 2. Jammer als je te laat was om te kijken, diegene die het wél heeft gezien, wat vond je ervan?
  7. René_R1

    CDI-unit reparatie (doe het zelf)

    Vorig jaar liet mijn woon/werk 'brommer', een Honda NX250 Dominator, mij voor het eerst in 12 jaar plotseling staan...CDI-unit stuk. Helaas was nergens meer een gebruikte unit te vinden dus heb ik maar een nieuwe gekocht voor 248 euro (slik, de motor is hooguit 1.250 euro waard!). Later bleek...
  8. René_R1

    Plaats hier je eerste brommer/motor foto..

    Hoi allemaal, Ik was wat fotoboeken aan het doorworstelen en kwam deze foto tegen, lachen. De foto is gemaakt in 1972 toen ik 14 was. Met wat fantasie zie je een mini wheelie, gemaakt op een stokoude Kaptein Mobylette. Helaas geen foto van de eerste ervaring op een Solex... Dus kom op met je...
  9. René_R1

    Voorvork olie verversingsinterval..

    Mijn vraag aan de techneuten op het M-F, wanneer behoor je de voorvorkolie te vervangen? In het Honda werkplaatshandboek staat hierover niets vermeldt, het kan toch niet zijn dat de olie er 'eeuwig' in mag blijven zitten :? . Vroeger kon je de olie onder aan de vork aftappen, de keerringen...
  10. René_R1

    Nürburgring, het was wéér fantástisch!!!

    Hoi MF-ers, Vandaag stond er weer een dagje Nürburgring op het programma. Diegene die de altijd saaie F1 heeft verkozen voor deze mooie dag heeft het verkeerde evenement gekozen want het was uitstekend weer op de Ring... :} Ik wilde mijn nieuwe Metzeler Rennsport eens proberen en die is góed...
  11. René_R1

    Cool bandje hè?

    Hallo MF-ers, Vandaag mijn 190/50-ZR17 Metzeler Rennsport laten monteren :) Wie had dat een paar jaar geleden gedacht, een LEGALE band voor op straat die er aan de zijkant uitziet als een slick (3,5 tot 4 cm) :} :} :} Hij kijkt vrij smal, hij haalt net niet de 190 mm, 189 mm om...
  12. René_R1

    Metzeler Rennsport, wie heeft info???

    Hallo M-F, Ik zit nog een beetje te twijfelen, misschien kan iemand mij helpen met opgedane ervaringen v.w.b. de Metzeler Rennsport. Even de voorgeschiedenis, standaard zitten op de 2000/1 Fireblade Bridgestone BT010 of Michelin Pilot Sport. De mijne had de MPS en in eerste instantie vond ik...
  13. René_R1

    Nürburgring weekend, hoe was het ???

    Hallo scheurneuzen :) !!! Hoe was jullie weekend op de Nordschleife??? Ik zie net op de diverse weersites dat jullie geluk hebben gehad met het Eifelwetter, rond de 18 graden en bewolkt, ideaal om een stukje te gaan knallen op de Ring :9~ BETER!!! Hopelijk zijn jullie niet te laat...
Terug
Bovenaan Onderaan