Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DvSone
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Aprilia Tuono 2005 achterbrug vervangen

    Beste MF-ers, Bij het vervangen van de demper van mijn Aprilia Tuono bj 2005 kwam ik tot de onaangename verrassing dat de achterbrug niet alleen ingedeukt is (dat had ik sowieso wel verwacht, het bekende kwaaltje), maar ook ingescheurd is. Dit proberen te laten herstellen waarbij de zeer...
  2. D

    Crossmotor start moeilijk nadat hij op de zijkant heeft gelegen.

    Beste MF'ers, Mijn Kawasaki KXF 250, bouwjaar 2008, start slecht als hij op de zijkant heeft gelegen. Compressie is goed, vonk is goed, stopknop werkt naar behoren. Start bij koude motor na 2x trappen en bij warme motor na 1x. Enkel dus niet als hij op de zijkant heeft gelegen, wat bij het...
  3. D

    Transponder Motorsportschool Zolder

    Goedemiddag beste MF-ers, Weet iemand welk type transponder Motorsportschool Zolder gebruikt i.v.m. de aanschaf van een houder. (geen zin om de transponder elke keer vast te moeten tapen...) (Krijg MSZ telefonisch niet te pakken en zoeken op MF heeft niks opgeleverd) Alvast bedankt! DvS
  4. D

    Bandenslijtage

    Beste mensen, Vraag van een beginnend circuitrijder: Wanneer is een Supercorsa daadwerkelijk versleten? Situatie: nét begonnen met vrij rijden, rondetijd op Zolder 2:00 - 2:05 min. Liggen Supercorsa's SC1 op de circuitfiets. Aan de rechterkant zit de band bijna tegen de slijtnokjes, de...
Terug
Bovenaan Onderaan