Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: spides1989
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Ongelukje

    Goedemiddag mede motorrijders, Een aantal weken geleden ben ik helaas betrokken geraakt bij een aanrijding. Nu is er hierna van alles fout gegaan. - Politie noteert niet de juiste adres gegevens. - Waarschijnlijk geen foto's gemaakt. - Geen verklaringen afgenomen. - Gegevens van getuigen niet...
  2. S

    Van oud naar nieuwer

    Hallo! Sinds 1,5 jaar heb ik mijn volle rijbewijs. Een aantal maten van mij is ook sinds die periode begonnen met lessen / motor rijden. Ik zie in mijn omgeving dat de meeste jongens direct een vrij nieuwe motor aanschaffen. Nu ben ik daar zelf heel anders in. Ik heb namelijk sterk de...
  3. S

    Kawasaki GPZ 500 (1992-1994) Ploft

    Hallo, Ik heb nog een oud gpzje staan. Deze wordt de afgelopen jaren veel door mijn vader gebruikt. Maar sindskort ploft 1 van de uitlaten. Dit gebeurd pas wanneer de motor warm is. Nu zijn er enorm veel topics over ploffende uitlaten maar dit is even anders. Hij ploft namelijk tijdens...
  4. S

    DB Killer (Yamaha Virago 535)

    Hallo, Ik heb sindskort een open uitlaat op mijn virago. Namelijk de Highway Hawk Dragon Pipes. Nu zit daar standaard al een "ring" in gelast. Dit zou volgens hun een db killer wezen. Nouja je raad het al dat geluid is veuls te hard. Nu heb ik even zitten meten en de doorlaat is slechts...
  5. S

    Cockpit Suzuki SV650 S

    Hallo, Een maatje van mij heeft een Suzuki sv650 uit 2000. Nu is het probleem dat er een storing in de cockpit lijkt te zitten. Want alles valt geregeld uit. (Snelheidmeter, Kilometerteller, Toerenteller) De lampjes zoals nutraal en olie blijven wel werken. Nu heb ik gisteren alle kappen...
  6. S

    Kawasaki GPZ 500 uit 91 (vliegwiel magneten)

    Hallo, Ik bezit sinds vorig jaar een Kawasaki GPZ 500 uit 91. Helaas is afgelopen weekend tijdens mijn eerste ritje dit jaar, de magneten los geraakt van het vliegwiel. Met als resultaat veel slijpsel in het blok. Gisteravond het blok eronder weg gesleuteld en nu lijkt de schade op zich...
Terug
Bovenaan Onderaan