Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Leonie93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Leonie93

    TomTom Great rides rijrichting

    Hallo allemaal, In augustus ga ik de 3 great rides in Noorwegen rijden maar ik wil beginnen met de westkust waardoor ik de eerste route omgekeerde zou moeten rijden, ik heb al flink zitten zoeken naar instellingen in mijn TomTom en naar soortgelijke vragen op dit forum alleen kom ik er niet...
  2. Leonie93

    Opzoek naar goede motorgarage

    Hallo allemaal, Na een aantal negatieve ervaringen met de motorgarage waar ik klant ben, heb ik besloten om opzoek te gaan naar een andere garage. Het enige wat ik wil is een betrouwbare zaak die doet wat er wordt afgesproken Om een kleine indruk te geven waarom ik op zoek ben naar een...
  3. Leonie93

    1e keer paar dagen weg, waarheen?

    Begin oktober ben ik van plan om voor de eerste keer met de motor een paar dagen weg te gaan.. Ik heb 4 dagen vrij om een mooi tochtje te maken dus ik snap dat ik niet te ver weg kan gaan, wat zou volgens jullie een dikke aanrader zijn om naar toe te gaan? Als het weer het toelaat slaap ik...
  4. Leonie93

    Brunox spray van motor verwijderen

    Hallo allemaal, Ik heb al even rondgezocht maar zonder resultaat. Afgelopen december heb ik mijn eerste motor gekocht en om hem voor de winter te beschermen tegen regen/pekel etc. heb ik wat onderdelen ingespoten met brunox spray. Maarrr.. Nu het mooie weer er bijna aan komt wil ik hem...
Terug
Bovenaan Onderaan