Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Matsu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Matsu

    Handleiding YZF Thundercat (boekje)

    Boekje van een Thundercat. Doe een leuk bod en het boekje is van jou.
  2. Matsu

    Handleiding Yamaha R6 (boekje)

    Komt van het 2e model R6 nog zonder de upside down voorvork. Doe een leuk bod en het boekje is voor jou.
  3. Matsu

    Valter Moto veervoorspanning afstelschroef

    Wie wil ze hebben? Komen van een Yamaha R6 uit 2005. Passen ook op andere modellen. Doe een leuk bod en ze zijn van jou.
  4. Matsu

    Suzuki SV 650 S met dubbele Laser uitlaten

    Mooie Suzuki SV 650 S. Deze mooie zwarte motor is voorzien van twee dubbele Laser uitlaten ter waarde van €832.- en staat op gloednieuwe banden. Aan het einde van het motorseizoen vorig jaar heeft deze motor nog een beurt gehad (nog geen 1000 km geleden) hierbij zijn de volgende onderdelen...
  5. Matsu

    Zwaaien

    Iedere dag rijd ik op mijn Sv1000 naar mijn werk. Dit is een rit van ongeveer 30 km ok geen wereld afstand. Maar toch iedere dag 60km zomer en winter. Het is mij de afgelopen jaren opgevallen dat motorrijders steeds minder naar elkaar zwaaien. Laat aub dit stukje motornostalgie niet...
  6. Matsu

    Mooie speciale cb450 te koop 500 euro

    Afgeprijsd Nu voor 500 Euro!!! Afgelopen winter heb ik me prima vermaakt op deze cb450 uit 1986. De motor heeft een ander kleurtje gekregen namelijk matzwart. Er is van 2 uitlaten 1 gemaakt. Ook is de demping uit de uitlaat gehaald. Nu maakt hij dus een veel mooier geluid. De motor...
  7. Matsu

    Ongeluk Arnemseweg Leusden

    Toen ik vannochtend naar mn werk ging zag ik een best wel heftig ongeluk ter hoogte van restaurant de moff. Aan de situatie te zien was de koekblikker zonder goed te kijken de weg op gegaan en daardoor is er een motorrijder vol in de zijkant geklapt. Het zag er echt heftig uit ik rijd deze weg...
  8. Matsu

    Km teller hield er vanochtend mee op

    Kan iemand mij vertellen hoe een km teller werkt die op het voorwiel is aangesloten doormiddel van een "staalkabel". Vanochtend hing de kabel er aan de onderkant uit. Ik denk dat ik hem daar wel weer vast kan krijgen. Heb alleen geen idee hoe dat aan de bovenkant vast zit. Heeft iemand daar...
  9. Matsu

    Ongeluk in Veenendaal

    Hallo Ik had een vraag toen ik net met de auto over de Reede in veenendaal reed zag ik dat de politie de weg had afgezet en dat er een motor over de weg lag. Er stonden er nog meer geparkeerd. Ten 1e is iedereen ok?? Ten 2e wil ik heel graag weten wat er is gebeurd niet als ramp toerist...
  10. Matsu

    DB Killer

    Hoi ik zoek een DB killer voor een termignoni uitlaat demper op een 2005 R6 kan iemand me helpen? Thanx Matsu
  11. Matsu

    rugbeschermer?????

    Heeft iemand een rugbeschermer te koop voor niet te veel (ik wil er namelijk graag 1 voor het snowboarden) Thanx
  12. Matsu

    suzukY???

    Ik was deze zomer op vakantie in Egypte. Ook deden we de hoofdstad Cairo aan en wat zag ik..... kijk zelf maar. Iemand ooit gehoord van een suzuky? of is dit het project van een egyptenaar met dyslectie *D
  13. Matsu

    Titaniumblokjes voor kneesliders gezocht

    Hallo mensen wie heeft er nog titanium blokjes voor kneeliders in de aanbieding? Groetjes Matsu
  14. Matsu

    Vering vraag???

    Tijdens hard uit accelereren uit een bocht reed ik over een bobbelje mn voorkant kwam een beetje los en mn stuur ging slaan (tank slapper) Wat kan ik qua vering hier aan doen? Ingaande demping verhogen/verlagen uitgaande demping verhogen/verlagen Ik gok zelf de uitgaande wat minder...
  15. Matsu

    Spoed!!!!! circuit dag voor weinig!!!

    Ik heb in de aanbieding een circuit inschrijving voor zolder! niveau 1 voor morgen de 18e Zie maar wat je er voor wil geven! Ik kan niet omdat ik net een nieuwe fiets heb en die maakt te veel herrie. Succes
  16. Matsu

    Suzuki Sv 650s 2006

    Prijs aangepast!!! nu 5800 Te koop mijn mooie Suzuki SV 650s 6200euro[hr] De motor is van het bouwjaar 2006 Heeft 9500 km gereden (kan iets meer worden er wordt nog mee gereden) De motor is altijd bij motoport denbosch in ondehoud geweest en verkeerd in uitstekende conditie...
  17. Matsu

    iemand al pekel gezien???

    Wie van jullie heeft er al gezien dat ze gestrooid hebben?? ik dacht het te zien vandaag op mijn koekblik ruit..
  18. Matsu

    Is er zondag 12 nov ergens een motorzaak open???

    Hallo lui weet iemand of er morgen een motorzaak open is??? heb niets te doen :N En nee ik kom niet jou motor wassen B| bedankt!
  19. Matsu

    geef je menig

    goed ik heb weer een mooi verhaal moetten jullie eens horen. zoals jullie weten (een paar posts geleden) had ik een ongeluk gehad door een vrachtauto die mij niet zag (lees niet wilde zien) deze man dwong mij de berm in zodat ik mijn sv niet meer kon houden met alle gevolgen van dien... goed...
  20. Matsu

    Mooie knee down bochten omg Veenendaal?

    Beste sportieve motorvrienden rond omgeving Veenendaal! Wie weet er ergens in de buurt of in Veenendaal een paar mooie knee down bochten? ik zoek er nog een paar *D thanx 4 the help!
  21. Matsu

    R6 uitlaat

    te koop originele R6 uitlaat model 2004 past ook op 2003 en 2005 er is ongeveer 3000 km mee gereden en in perfecte staat prijs 50 euro! mailen met Glenn_matsu_matsu@hotmail.com
  22. Matsu

    suzuki sv????

    hallo motormuizen. ik zit er over te denken om een suzuki sv 650s te komen mischien wel met yoshimura pretpakket heeft iemand nog adviezen? en is het een fiets om lekker mee te kunnen knien over het klaverblad? groetjes Matsu ps : weet iemand of er nog verschil zit tussen de sv van 2005 & 2006?
  23. Matsu

    wie helpt mij?

    Beste motor muizen. ik heb deze zomer mijn nieuwe R6 totall los gereden nu wordt een allrisc verzekering 200 euro als ik weer een nieuwe R6 zou kopen. Dit wordt me te duur ik ben nog student en moet er hard voor werken om zo`n motor te kunnen rijden. Nu wil ik uiteraard graag weer rijden...
  24. Matsu

    advies gevraagd ( verzekering )

    Beste motor muizen. ik heb deze zomer mijn nieuwe R6 totall los gereden -O- nu wordt een allrisc verzekering 200 euro als ik weer een nieuwe R6 zou kopen. Dit wordt me te duur ik ben nog student en moet er hard voor werken om zo`n motor te kunnen rijden. Nu wil ik uiteraard graag weer rijden...
  25. Matsu

    weet iemand wat dit betekent?

    Dit toppic is voor alle onduidelijkheid in onze mooie motor wereld. Ik trap het toppic af met de vraag wat betekent: tribu dei chihuahua op de helm van Vale Rossi. Het is ook zeker leuk voor leken om in dit toppic te vragen wat nou b.v. een sissy bar is of wat is nou het verschil tussen...
Terug
Bovenaan Onderaan