Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rainey
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rainey

    Te koop gevraagd: XTZ 660 3YF (3YF 4BW 4MD 4MY 4NV 4NW)

    Hoi, Ik heb vroeger een 660 Tenere gehad, maar die heb ik stuk gemaakt... Heeft iemand er toevallig 1 staan die 'm wil verkopen? Ik heb de voorkeur voor zwart of blauw. En liever niet een ton op de teller ;). Mvg, R.
  2. Rainey

    Te koop: Suzuki GSX-R1000 K5 - Black

    Hoi, Mijn K5 staat te koop. Ik ga op zoek naar een motor waarmee ik beter met ene duo kan rijden. Beperkte inruil mogelijk. Mvg, R.
  3. Rainey

    Radiale rempomp voor KTM 990 Adventure?

    Hoi, Ik wil graag een wat betere rempomp op mijn KTM 990 Adventure. Als eens gedacht aan een rempomp van een Superduke 990 of een 1190 Adventure. Probleempje dat je dan overhoudt is een ander type koppelingshendel (kleur, vorm etc). Iemand ervaring / suggesties? Thx!
  4. Rainey

    Koelvloeistof - Not for magnesium alloy engines

    Hoi, Laatst ff koelvloeistof gekocht, Castrol Grand Prix (de witte fles). http://www.castrol.com/en_gb/united-kingdom/products/motorcycle-and-scooter/speciality-products/motorcycle-coolant.html Staat daar op: Not for magnesium alloy engines, oftewel, niet voor motorblokken met magnesium...
  5. Rainey

    Nut van ventilatie op motorjas?

    Hoi allen, Tegenwoordig zie je op bijna alle pakken van die grote ventilatie openingen zitten met flappen enzo. Enerzijds zie ik die flappen als risico voor lekkage, anderzijds in de zomer wel fijn? Ik heb mijn oog laten vallen op een Alpinestars Tech Road Gore Tex (pro shell) Armacor...
  6. Rainey

    990 ADV gekocht!

    Toch echt op zoek naar het LC8 topic...
  7. Rainey

    KTM 990 adventure gekocht!

    Voute forum... sorry!
  8. Rainey

    Opvolger supersport? Helemaal de weg kwijt..

    Hoi MF-ers, Op voorhand sorry voor het lange verhaal :Z Ik kamp met een dilemma waar wellicht meerdere motorrijders mee kampen. Ik heb mijn hele leven lang een supersport hart gehad, en eerlijk gezegd heb ik dat nog. Maar op mijn leeftijd (45 :o), met kinderen n drukke baan maak ik te...
  9. Rainey

    Banden ETV 1000 met meeste straat grip

    Hoi. Welke banden op de Caponord bieden de meeste straat grip? Zie dat de 1190 adventure standaard op conti trailsmart staat. Maar das een allroad band. In dat segment is de scorpion 2 geloof ik de baas? Maar op de etv 1000 past ook pirelli angel of pilot street 4. Iemand tips? Grt, R.
  10. Rainey

    TuneEcu voor Caponord: vraagjes..

    Hoi, Vandaag gestart met TuneEcu. Kon in eerste instantie geen verbinding krijgen, na drie pogingen ging ie automatisch downloaden. Dat betekent in TuneEcu dus: Van de geladen map op de PC naar de ECU op de motor. Resultaat: Ik weet niet welke mapping er in mijn motor zat... :+ Jammer...
  11. Rainey

    Beste aftermarket radiale rempomp voor de Euros..

    Hi, Ik heb een Soes GSX-R 1000 met de gebruikelijke spons rempomp. Veel gezocht op t forum maar mijn antwoord niet gevonden. Ik wil graag een radiale rempomp aanschaffen. Ik twijfel tussen de: - Brembo RCS19 - PT Radiale rempomp De Brembo is natuurlijk een Brembo, maar de PT is CNC...
  12. Rainey

    Teringhekel aan helm afzetten bik tankstation

    Ik heb er een teringhekel aan als ik mn helm moet afzetten bij een tankstation. Wat iedereen ook leutert over gezichtsherkenning en overvallers en bedreigend uitzien en al die andere modernerwetse blabla. En helemaal als dr zon stom wijf voor het tanken weigert de pomp aan te zetten...
  13. Rainey

    Yamaha FZ1-S / Fazer 1000 te koop

    Hallo! Heb een FZ1 te koop. 27.000 km (wordt nog wel mee gereden) Bouwjaar 2006 Puig verhoogde kuipruit Titax remhendels Goede kett/tw Michelin Pilot Power 2CT Pas beurt gehad en goede banden. Inruil offroad/enduro (tot ong 2000 Euro) bespreekbaar.
  14. Rainey

    Onderdelen gevraagd: Yamaha XTZ 660 (1991)

    Hallo jongelui, Ben in een iets te enthousiast stoeipartijtje met mijn 660 plat gegaan... Ben nu op zoek naar Tank + stuurkuip + bagagerek in de juiste kleur (zie foto). Evt overname gehele kappenset (evt andere kleur) of gehele donor-XTZ bespreekbaar. Wil evt zelf ook wel de Tenere...
  15. Rainey

    Gezocht: XTZ660 Tenere-1991: Tank + stuurkuip + bagagerek

    Hallo jongelui, Ben in een iets te enthousiast stoeipartijtje met mijn 660 plat gegaan... -O- Ben nu op zoek naar Tank + stuurkuip + bagagerek in de juiste kleur (zie foto). Evt overname gehele kappenset (evt andere kleur) of gehele donor-XTZ bespreekbaar. Wil evt zelf ook wel de...
  16. Rainey

    zijstandaard BMW K100

    Hallo! Ik zoek een zijstandaard van een BMW K100... Anyone? *O*
  17. Rainey

    Achterschokbreker GSX-R 750 1992/1993

    Hi, Iemand een achterschokbreker GSX-R 750 1992/1993 liggen? moet wel een goeie zijn want een lekke heb ik al :+ groet, R.
  18. Rainey

    Yamaha FZ1 Fazer (2006-2010) veerinstelling

    Hallo Fazerdudes... ben aan het klooien met mijn veerinstelling. Deze instellingen geprobeerd en heb nu instelling 5. Ik weet hoe ik static-sag etc moet instellen. Maar omdat er achter toch over het algemeen wat harder wordt ingesteld i.v.m. de rij-hoogte en ik meestal wat lichtere...
  19. Rainey

    Laser Hotcam Carbon "Extreme High Mount" Yamaha R1 (98-01)

    Te Koop: Laser Hotcam Carbon "Extreme High Mount" Yamaha R1 (98-01) http://link.marktplaats.nl/359 Mail ff bij interesse. Mvg, R.
  20. Rainey

    Te koop: Micron GP uitlaat Yamaha FZ1

    Te koop: Micron GP uitlaat Yamaha FZ1. Kreeg ik erbij. Vind de originele mooier. :) Mail ff bij interesse. Mvg, Rainey.
  21. Rainey

    Gevraagd: Voorspatbord Yamaha FZ1 - Lava Rood

    Ongelukje met schijfremslot. Sptbord moet puntgaaf zijn.
  22. Rainey

    Te koop gevraagd: Fireblade 954

    Hallo, Ik ben op zoek naar een Fireblade 954: - Rood/zwart of Zwart/rood - Schadevrij - Liefst in zo origineel mogelijke staat (sportdemper / remleidingen mag) - Niet meer dan 20.000 km - Richtprijs 5000 Euro Anybody?
  23. Rainey

    Welke bike voor 5K€..

    Hallo jongelui, Zomaar weer effe een topicje... Ben van plan op korte termijn een fiets te kopen. Heb altijd sportief gereden (R1-2001) en wil best weer een sportieve fiets, maar liefst: - Niet met te extreme zithouding... - Wel een beetje power (140 PK+) - Fatsoenlijke grondspeling...
  24. Rainey

    HELP! Ik ben de weg kwijt..

    Tsja, 20 jaar lang veelal supersports gereden, met tussendoor een offroadje. Mijn hart ligt nog steeds bij supersport, maar met mijn 1.90m is het hele dagen achter de toerclub aansjokken met een R1 ook geen lolletje... Nu zie ik de nakeds opkomen, met de wat comfortabelere zithouding, maar...
  25. Rainey

    Vraagje over superduke 990

    Dag KTM-ers, Ik ben nog geen KTM-er, maar zit te denken om een 990 Superduke te kopen. Nu vraag ik me af... - Is het nu een "naakte racer" of een "stabiele supermoto"... (Rij je hem a la supersport (naast hangen) of "motocross style"? - Welke kruissnelheid op de snelweg is nog te doen...
Terug
Bovenaan Onderaan