Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joppie100
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Uitlaatdemper ZX6-R '95-'97

    Te koop vanwege montage sportdemper. Incl bevestigingsbeugel en boutjes. In goede staat, afgezien van een beetje stof. 40 euro?
  2. J

    Stickers kawa zx6-r

    Hallo, Ik ben op zoek naar de grote 'Ninja' sticker van de kawa zx6-r 1996. In het wit. Iemand enig idee waar ik die kan krijgen? zie link voor voorbeeld: https://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/WNwAAOSw1adeQqXA/$_84.JPG
  3. J

    Yamaha TDM 850 4tx

    Geweldige speelse toer-/woonwerk-/vakantie-/plezierfiets te koop. Yamaha TDM 850 4TX uit 1997, met topkoffer en (eventueel) tanktas. Heeft 46xxx km gelopen en staat op banden van 5000 km oud, kunnen nog een tijd mee dus. In de tussentijd zijn de remklauwen en blokken rondom vernieuwd, zijn alle...
  4. J

    Schokbreker piept?

    Ik heb onlangs testgereden op een FZR600 uit 97. Lijkt in goede staat en onderhouden. Huidige eigenaar heeft een keer een schuiver gemaakt maar daarna niet bespaard en na laten kijken en vervangen wat nodig was. Tijdens testrit niks geks gemerkt: gaat rechtdoor, trilt niet etc. Behalve dan dat...
  5. J

    Te koop/ruil - Probiker zomerhandschoenen

    Korte Probiker zomer handschoenen, klik, maat L. Ik heb de variant met lichtgekleurd leder in de handpalm. Een weekend Eiffel gedragen en 5 korte ritjes in de buurt maar knellen toch te veel. Verder bevallen ze super, dus zou ze graag ruilen voor een vergelijkbare handschoen maar dan een maat...
  6. J

    [VERKOCHT] BMW F650 Funduro 1994 (geschikt voor A2)

    Prijsverlaging!! Vaste lage ophaalprijs, wie het eerst komt... In zeer mooie staat verkerende BMW F650 te koop. Na één jaar heel veel plezier erop gehad te hebben, mag deze een volgende eigenaar blij maken. Ik heb mijn grote rbw gehaald en wat anders gekocht. Onderhoud 2018: - Nieuwe accu -...
  7. J

    Motorlaarzen: Forma Arrow Dry SX 42

    Te koop, zo goed als nieuwe motorlaarzen van Forma. Laarzen zijn maat 42, maar wel Italiaans dus passen mij net niet (heb zelf schoenmaat 42). Via marktplaats gekocht, mogen dus gelijk weer weg. Vraagprijs is 75 euro.
  8. J

    X-lite X1003 Systeemhelm

    X-lite X1003 Elegance - Nieuw! - Systeemhelm - Zonnevizier - Pinlock vizier (nooit meer beslaand vizier) - Maat M1 (57/58) Bij deze verkoop ik mijn x-lite x1003 systeemhelm. De helm is gloednieuw, in de originele doos met een helmhoes erbij en alle boekjes. Deze helm is zeer licht...
  9. J

    TK: Nolan N103 Target N-com

    Nolan N103 Target systeemhelm met pinlock vizier en zonnevizier, maat M. Hij is gebruikt als pashelm in een winkel en is dus (bijna) nieuw. Zit in originele doos met alle boekjes en extra opvulpads voor binnenin de helm. Vizier heb ik er voor de foto's even afgehaald. Ik verkoop hem omdat ik...
  10. J

    Even voorstellen

    Hallo ik ben Jeroen en ga binnenkort beginnen met lessen, helaas voor A2 want ben nog geen 24 :(. Uiteraard ben ik al aan het kijken naar motoren want dat is leuk tijdverdrijf, op mijn lijstje staan nu de BMW F650, Suzuki GS500 en Kawa GPZ 500 (begrensd). Als ik iets heb gekocht gooi ik wel een...
Terug
Bovenaan Onderaan