Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FamMaduro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Waar onderdelen bestellen

    Mischien een domme vraag of wellicht Is er al een topic hierover Ik kom uit de Autowereld en In de auto branche Bestel bv alle onderdelen via bv Brezan Rijsbergen En die zoeken op kenteken of chassisnummer en Dan kan je bv als klant kiezen voor een duure merk Als bv bosch accu of een...
  2. F

    Gsxr 1000 k1 slaat niet aan

    Ik heb een Suzuki Gsxr 1000 uit 2001 Normaal gesproken is choke hendel starten En de motor slaat meteen aan Maar de laatste tijd sta ik vaak stil omdat ik De accu leegstart De startmotor draait wel in de rondte maar de De motor slaat niet aan Soms na de contact uit weer aan de...
  3. F

    Frame Suzuki Gsxr srad

    Ik ben op zoek naar een frame met kenteken Van een Suzuki Gsxr srad maar met 25 kw op kenteken 35 kw mag ook moet wel op kenteken staan Bouwjaar maakt volgens mij niet uit als het maar Een srad frame is verder komt er een frame vrij met kenteken Van een srad 750 uit 96 mocht je bv...
  4. F

    Ophangbeugel klem arrow demper

    Ik ben op zoek naar de ophangbeugel Klem van een arrow demper Of waar ik die kan kopen
  5. F

    Lightech Carbon spiegels

    Te koop aangeboden twee Lightech Carbon Spiegels zitten nu op een Suzuki Gsxr 1000 Uit 2001 dus passen waarschijnlijk ook op K1 k2 K3 en mischien ook op andere model Suzuki bv hayabusa Een kenner weet wat deze spiegels nieuw waard zijn Dus serieus bieden Met andere adapters passen...
  6. F

    Gsxr1000 k5 spiegels op k1

    Hi Ik wil mijn spiegels veranderen ik heb nu twee kleine Carbon spiegels maar wil andere spiegels Ik heb een Gsxr 1000 uit 2001 Nou zag ik op foto's van een Gsxr 1000 Uit 2005 spiegels met knipperlicht dus Vroeg ik me af of ze passen En zijn er bv andere spiegels van andere...
  7. F

    A2 rijbewijs nu zwaar motor rijbewijs

    Hoe zit het precies Mijn vrouw heeft een A2 rijbewijs gehaald na 2013 Maar zij mag niet op mijn zware motor rijden Ze is ouder dan 24 maar heeft nog geen 2 jaar haar rijbewijs Als ze bv nu haar rijbewijs wil halen voor zwaar Moet ze theorie avb en avd opnieuw doen? Of moet ze alleen...
  8. F

    Suzuki Gsxr 750

    Ik heb het een en ander gelezen maar hmmm Een Suzuki Gsxr 750 uit 97 Op kenteken A2 Gewicht van de motor is massa rijklaar 212 En 0.12 kw per kilogram Mag je deze motoren besturen met een A2 rijbewijs gehaald na 2013? Als je aangehouden wordt dan klopt toch alles? Of heb ik het...
  9. F

    Duo Seat Gsxr 750 srad

    Wie o wie Duo Seat gsxr750 srad
  10. F

    Spiegels Gsxr 1000 2001

    Hi Ik heb nu kleine Carbon spiegels Maar weet iemand toevallig welk merk Carbon spiegels maakt In grotere formaat Of bv welke spiegels nog op mijn motor past Klopt het dat de K1 k2 K3 zowel de 600 750 als de 1000 dezelfde Spiegels gebruiken ?
  11. F

    Remschijven voorzijde suzuki srad 97

    Ik ben op zoek naar een set remschijven voor een suzuki 750 uit 1997 srad Voorzijde eventueel ook met blokken etc Zijn die van een 600cc hetzelfde
  12. F

    Werkplaats handboek suzuki gsxr 750 srad

    Bouwjaar 1997 Wie o wie heeft nog boek liggen
  13. F

    Suzuki gsxr K1 K2 K3

    Wij zijn nieuw op deze forum ik weet niet of deze topic hier hoort denk het wel Mijn droom motor is de gsxr 1000 uit 2005 maar buiten mijn budget Heb veel over gelezen in de zoekfunctie mbt de 750 of de 1000 In de autowereld is het zo dat bepaalde bouwjaren bv kinderziektes hebben etc...
  14. F

    Achterzitje SRAD 750 1997

    Heeft iemand toevallig nog zon zitje liggen En past die van de 600CC ook?
  15. F

    Verlagen Suzuki 750 srad hoe en wat

    Wij hebben de zoekfunctie gebruikt maar kregen geen duidelijk antwoord over hoe en wat Kan iemand aan de hand van de foto zien of deze motor misschien verhoogd is? Deze motor is op dit moment net iets te hoog voor mijn vrouw dus zouden we graag de motor iets willen verlagen via google...
  16. F

    FamMaduro

    Na wat zoekwerk op internet kwamen we op deze site terecht Ik zelf heb nog geen motor maar mijn geliefde inmiddels wel een suzuki gsxr srad 750 uit 1997 een lady bike Deze motor wordt haar eerste motor mischien is deze motor ook al bekend gaat om een Witte met roze accenten stond te...
Terug
Bovenaan Onderaan