Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tet
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tet

    Iwemania 3.0: Jasper gaat Moto-E racen!

    Wat is het toch een baas! Jasper Iwema: Ik wil graag ijsracen
  2. Tet

    Jasper Iwema doet toch mee aan de TT

    Geweldig nieuws op de site van RTV Drenthe, de laatste week van juni toch altijd HET medium wat je in de gaten moet houden voor de laatste nieuwtjes. Jasper Iwema toch op de TT "Jasper toch op de TT". Ondanks alles is Jasper er toch gewoon weer bij deze TT en hij heeft een start weten te...
  3. Tet

    Nieuwe opzet Racesport!!!

    Zoals al eerder gemeld gaat Racesport toch door, dat is natuurlijk enorm goed nieuws voor iedereen die de wegrace in Nederland een warm hart toedraagt. Ik heb de site de afgelopen dagen goed in de gaten gehouden om te kijken wat er gaat veranderen en ze hebben nu een tipje van de sluier...
  4. Tet

    Dorna gaat door met de sloop van de Superbike

    Dorna gaat nu definitief door met het slopen van wat eens een mooi kampioenschap was voor de echte racefans. Een van de twee races van de SBK wordt verplaatst naar de zaterdag. Als je op zondag komt heb je dus een race gemist...
  5. Tet

    Jan Abbink Moto2 team

    Met de TT hebben we allemaal kunnen lezen dat Jan Abbink een Moto2 team op wil gaan richten. Jan Abbink werkt aan nieuw Nederlands GP-team het zou natuurlijk geweldig zijn als het Jan lukt om dit voor elkaar te krijgen. In dit topic kunnen we stand van zaken over de plannen mooi bijhouden...
  6. Tet

    Gebroeders Lentink in RTL7 tv-programma 'Alles voor de Man'

    Weer een mogelijkheid voor de motorsport om zich te presenteren aan het grote publiek. Iedereen kijken dus! ONK, het laatste nieuws
  7. Tet

    Moslim Motor Club

    Terwijl veel Nederlanders niks van de islam moeten weten en de Nederlandse maatschappij afglijdt naar een bedenkelijk niveau, hebben Nederlandse moslims nu een Moslim Motor Club opgericht. Geweldig nieuws en laat de Nederlanders maar schreeuwen dat de muliticulturele samenleving mislukt is, het...
  8. Tet

    GP Duitsland

    Okee, nou willen ze dus een van de mooiste bochten uit het MotoGP seizoen dus ook nog gaan verneuken. Past wel in het beeld dat een paar jaar geleden is ingezet onder leiding van Dorna, alles wat de motorsport vroeger zo leuk maakte moet gesloopt worden. :N PICS: Riders take part in...
  9. Tet

    Stop het criminaliseren van motorrijders!

    Algemeen Archieven - Racesport.nl Gelukkig dat er nu eindelijk eens een officiële reactie komt. het is echt te gek dat er nu allerlei motorevenementen worden verboden omdat de overheid dat wil. Terwijl er geen, ik herhaal geen enkele reden voor is. Als er mensen zijn die dingen doen die niet...
  10. Tet

    Jasper in de CEV, wat verwacht jij?

    In een ander topic een mooie discussie over Jaspers kansen nu hij in de CEV zijn carriere (voorlopig) gaat voorzetten. Wat verwachten jullie ervan? Ik verwacht toch echt wel dat hij een paar keer kan winnen. Het zat hem het afgelopen jaar niet mee en dus heeft hij toen niet kunnen laten zien wat...
  11. Tet

    Nederlands motorsportseizoen!

    Dit kon wel een eens een heel mooi motorsportseizoen voor Nederland worden met een coureurs als een Michael van de Mark, een Scott Deroue en zeker Jasper Iwema! Wordt 2013 het jaar van de ommekeer voor de Nederlandse motorsport?
  12. Tet

    Hoeveel mensen denk jij dat naar de BSB gaan?

    Hoeveel mensen denk jij dat naar de BSB gaan? Ik denk dat ze de touwschouwersaantallen van de TT niet gaan halen, en ook van de SBK zelfs nog niet maar ik hoop op toch heel veel bezoekers want de coureurs verdienen dat. Laat ik zeggen 15.000 man ofzo.
  13. Tet

    Scott Deroue

    Met de TT is de hoofdrace voor ons Nederlanders natuurlijk eigen de Red Bull Rookies race want daar is Nederlands succes te verwachten! Ik verwacht echt dat hij het in de GP's volgend jaar heel goed gaat doen! Hup Scott!!!! *D
  14. Tet

    Is het beter voor Rossi als hij stopt?

    Okee, het is nu wel duidelijk dat Rossi het niet gaat redden op de Ducati. Ik ben van mening dat het nu zielig begint te worden, een 9 voudig wereldkampieoen die niks meer klaar speelt. Hij moet de eer aan zichzelf houden en maar stoppen met rijden. Wat vinden jullie?
  15. Tet

    Nederlander in de Red Bull Rokkies Cup!

    Er is een Nederlander die zich heeft gekwalificeerd voor de Red Bull! MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl Het is Scot Deroue. Echt heel erg goed nieuws dit. Weer een teken dat de Nederlandse wegrace duidelijk in de lift zit. We klimmen weer uit het dal omhoog.
  16. Tet

    Anti Dorna actie tijdens de TT

    In een ander topic werd er al over gedacht, een actie van de bezoekers aan de TT om Dorna duidelijk te maken dat het we het niet zomaar pikken dat we geen motorsport kunnen zien op de Nederlandse tv. Misschien kunnen we daar hier afspraken over maken. Te denken valt bijvoorbeeld aan spandoeken...
  17. Tet

    Niemand naar de TT svp

    Het is toch te gek dat Dorna zo maar even mag bepalen wie er wel geen motorsport mogen zien! Ik vind dat belachelijk! Ik vind het een recht dat je gewoon mag kijken naar de sport waar je van houdt! het is toch idooot dat er in Spanje wordt bepaald wie er in Nederland motorsport mag zien en wie...
  18. Tet

    Dakar deelnemer Evert Kroon opgepakt!

    Evert Kroon die al meerdere malen op de motor meedeed aan de de Dakar is opgepakt in dezelfde zaak als waar Jan de Bouvrie is opgepakt! Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
  19. Tet

    MotoGP weg bij RTL en achter decoder?

    O jee, er is een kanaal die de uitzendrechten in Nederland van de MotoGP achter een decoder wil plaatsen. Dat zou wel zuur zijn. Carchannel aast op uitzendrechten MotoGP
  20. Tet

    Pedro T. opgepakt

    Tjesus! Ik zit net op de site van de telegraaf te kijken, komt daar pedro Tragter voor bij die wereldkampioen is geweest in de motorcross. ik heb hem toen vaak zien rijden. Nu is hij opgepakt. Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl De topictitel is niet goed...
  21. Tet

    Casey Stoner

    Veel coureurs hebben een eigen topic maar Casey nog niet en daarom nu deze topic! :) Bio : Name : Casey Stoner Birthdate : 16 october 1985 Nationality : Australian Birthtown : Southport ,Australia Lenght : 1,70 m Weight : 58 kilo Present livingplace : Monaco Marital Status...
  22. Tet

    Gaat Barry stoppen?

    Zit ik even Barry Venemans blog te lezen over aanstaand weekend, lees ik dit: Het circuit is uitdagend en leuk maar heeft een mega lang recht stuk en das niet zo ideaal! Morgen echter eerst maar eens kijken en er toch maar een mooi laatste avontuur van maken! Stopt Barry met motorracen, of...
  23. Tet

    Met een ducati de winter in

    Welke Ducatisten rijden er door in de winter? Daar ben ik benieuwd naar!
  24. Tet

    Rossi heeft zich zeer gedaan

    Hahaha, Rossi is gevallen tijdens het gordijnen dichtdoen. Jammer dat de glassplinters niet in meer vitale lichaamsdelen terecht gekomen zijn. Ik denk dat Max zich nu kapot lacht! http://www.racesport.nl/nieuwsbericht/18681/MotoGP-Ongelukje+voor+Rossi.html
  25. Tet

    Dakar

    Dakar is weer begonnen en Jurgen van de Goorbergh doet het heel goed. Op zich ook niet zo raar want hij is natuurlijk tijdens zijn GP periode ook al een beetje in Argentinie geweest en wist dus wat hij kon verwachten denk ik. Heel goed!
Terug
Bovenaan Onderaan