Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Helnas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Gewicht reduceren.

    Ik ben aan het opzoeken waar ik het best mijn geld in kan stoppen qua gewichtsreductie. Ik weet dat lichtmetalen of carbon velgen de grootste impact heeft en elke kilo hetzelfde is als 6-7 kg besparen op een andere plek. Maar dit is ook 1 van de duurdere opties, min 1500 voor lichtmetaal en min...
  2. H

    Pirelli Diablo Supercorsa SP v3 te sportief of niet

    Ik heb vorige week een gsxr 600 gekocht met banden uit 2007 met haarscheurtjes. Heb nooit een racer gehad en onderweg naar huis een aantal op en afritten gepakt met een vriend die vertelde dat ik op een paar cm na mijn knie op de grond had (hij ook op motor) Nu vertrouwde ik de banden niet en...
  3. H

    Honda CRF 450 L?

    Ben al eventjes geïnteresseerd in de honda crf 450 l, zeker de dakar versie. Nu zag ik ineens op mobile.de dat er verschillende aangeboden zijn, van 2018 maar ook van dit jaar. In nederland kan ik er geen 1 vinden, nieuw of 2e hands. Worden deze gewoon niet door dealers in de showroom gezet...
  4. H

    Offroad maatje gezocht omg tilburg

    Ik zoek een offroad maatje in omgeving tilburg. Ben 29 jaar, en heb momenteel een husqvarna 300 te. Ken al aardig wat routes vanaf tilburg richting het zuiden maar rij als het kan liever niet alleen. Verder rijdt ik het liefst doordeweeks om overlast te beperken. Mocht er iemand ook opzoek...
Terug
Bovenaan Onderaan