Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: khayma
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. khayma

    Quad lock

    Heeft hier iemand toevallig nog een Quad lock mount liggen? Eventueel trillingsdemper en hoesje voor een iPhone 12 Pro is ook welkom.
  2. khayma

    REVIT! Ridge GTX Motorjas maat XYL/3XL (nieuw)

    Te koop Revit Ridge GTX motorjas in maatje XYL oftewel 3XL. Is een gelimiteerde jas waarvan 500 van gemaakt zijn. Labels zijn er wel af gehaald maar is nooit gedragen. Reden van verkoop is dat mijn toch mijn Dominator jas vaak gebruik in alle weersomstandigheden dus een tweede jas is niet...
  3. khayma

    TK: BMW Navigator VI

    Te kauf BMW Navigator VI. Komt compleet in doos met beschermhoes, USB kabel en boekwerk. Zit een klein krasje op de achterkant. Prijs: €600
  4. khayma

    Tomtom Rider 450 Premium Pack

    Te koop Een zo goed als nieuwe Tomtom rider 450 Premium Pack met werelddekking en lifetime update. Tomtom ziet er nog als nieuw uit en is weinig gebruikt. Er zit nu een BMW canbus stekker op gesoldeerd en kan zo op een BMW gebruikt worden. Uiteraard is het BMW stukje eraf te knippen en te...
  5. khayma

    BMW F650GS (800CC)- Valt uit bij stoplicht

    Sinds korte tijd heb ik last dat als ik aan kom rijden bij een stoplicht en ik hem laat uitrollen in z'n 2 dat hij soms uitvalt. Ook heb ik dit als ik stilsta bij het stoplicht. Dan valt hij gewoon spontaan uit. Hij draait op dat moment geen lage toeren. Draait zo +- 1400 toeren. Soms heb ik...
  6. khayma

    BMW F650GS Twin - Andere maat band

    Heren, Dames, Ik rij op dit moment een F650GS Twin uit 2008. Daaronder ligt een band met de maat 140/80R17 (zoals bedoelt vanuit de fabrikant). Voor heb ik een Michelin Road 5. Achter een Bridgestone. Ik ben zeer tevreden met de Michelin alleen leveren zij deze alleen in maat 150/70R17...
  7. khayma

    Jas Macna Traction Night Eye

    Te koop Macna Traction jas in de maat XXXL (3XL) met Night Eye. Op de tweede foto is duidelijk te zien wat voor techniek dit is. Zodra er licht op schijnt is het een soort reflecterende stof. Jas is zeer weinig gebruikt en is op 23 juli 2017 aangeschaft. Zit dus nog gewoon in de...
  8. khayma

    Verlaagde schokbreker met hyperpro veer F650GS/F700GS/F800GS

    Te koop Schokbreker met hyperpro verlagingsveer in. Schokbreker is 39xxx oud en de veer is 2000km oud. Zie factuur. Originele schokbreker geplaatst en dus mag dus weg.
  9. khayma

    Topkoffer beugel CB 500 (s)

    Dames, Heren, Ik ben op zoek naar een topkoffer beugel voor een Honda Cb 500 (S) tussen 1994 en 2003.
  10. khayma

    Schuberth C4

    Ladies and Gents Ik ben op zoek naar een nieuwe, stille helm en mijn oog viel op de nieuwe Schuberth C4. Mooi, lichtgewichte helm met groot vizier. Lekker strak en geen gekke fratsen. Enige waar ik mee zit is de ingebouwde communicatiesysteem. Ik wil dit systeem helemaal niet gebruiken omdat...
  11. khayma

    MotoPort - More In Store Days

    De More in Store Days Roadshow zal komende maanden bij 7 MotoPort vestigingen in Nederland neerstrijken. Een uniek evenement vol workshops, demonstraties, testmogelijkheden, aanbiedingen, lekker eten, muziek en veel motorfun! Per vestiging zijn er verschillende activiteiten, click op jouw...
Terug
Bovenaan Onderaan