Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Animal
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Antiroken dag

    Daar doen we niet aan 8-) })
  2. A

    knippers achter

    Ik heb nu een undertail gemonteerd, moet alleen de knipperlichten er nog in zetten. Als ik dat tegen de undertail aan doe, dan staan ze schuin naar beneden.Ik weet niet of ik dat wel zo mooi vind staan Zijn er geen (kleine)knippers met schuine achterkant zodat ze toch recht staan, of moet ik...
  3. A

    MRA ruitje gemonteerd

    Dit was eerst
  4. A

    nieuwe motor opgehaald

    na lang aftellen mijn nieuwe motor op gehaald Sorry voor de bagger kwaliteit maar moest hem erg verkleinen om onder de 100kb uit tekomen
  5. A

    Minibike

    Ik ben een beetje aan het rond kijken naar een leuke minibike! Vrijdag ga ik bij iemand kijken daar moest alleen nog een uitlaat en kappen op. Zit een Puch blokkie onder! kost 200€ wat kan ik verwachten wat er staat een stuk roest of iets waar nog wel wat van te maken is? Nu zit ik al een...
  6. A

    Terug

    Wij zijn terug in Nederland. Na een geweldige vakantie in Schotland. Na 2740km en 211 foto`s een geweldige vakantie gehad. Vooral het Noorden vond ik heel mooi rijden. Helaas maar alleen op mijn motor gegaan, Die van maureen moet zijn eerste beurt nog krijgen (morgen). Hier wat foto`s...
  7. A

    Tanken in Schotland

    Ik ga maandag naar Schotland. Maar hoe zit dat nu met de tankstations. Zijn het er echt zo weinig, dat je bij elke gelegenheid moet gaan tanken? Of valt het allemaal nog wel mee?
  8. A

    Mijn eerste motor

    Dit is de motor van mijn vriendin. Haar eerste motor. Nu nog het rijbewijs. 2 posts naar beneden is een fatsoenlijke motor +vriendin te zien Bijlage: Pict1012.jpg
  9. A

    ik heb hem weer

    Ik heb vandaag mijn beesje weer op mogen halen Bleek de spanningsregelaar te zijn. Nu heb ik zo`n een met koelelementjes. Afrekenen en ik kon weer rijden. Ongeveer 1 km lang. Toen mocht ik hem terug drukken. Hadden ze een slangetje van de vacuumpomp verkeert terug gelegt. Was dus klem komen...
  10. A

    balen

    Ik wou gister even mijn bandje opbranden. Om half vijf bij een collega afgesproken doet mijn bike het niet meer. Blijkt na nader onderzoek door de wegenwacht dat het zekeringenkastje geen stroom meer krijgt. Aardige meneer heeft even een draadje van mijn accu naar het zekeringen kassie gemaakt...
  11. A

    wat vinden jullie ervan?

    Mijn vriendin wil graag deze motor kopen. Is de prijs een beetje redelijk. De zuigers zijn vervangen en alles wat daar bij komt. En heeft een grootte beurt gehad. Rekeningen heeft hij hier nog van om te bekijken. Wij hebben er niet zo gek veel verstand van, maar is het een slecht teken dat de...
  12. A

    markeer punten achterbrug

    Ik wou mij ketting spannen, kom ik er achter dat ik maar aan 1 kant markeerpunten in de achterbrug heb staan. Hoe zorg ik er voor dat ik mijn achterwiel in 1 lijn krijg?? Animal
  13. A

    restaureren

    Is het moeilijk om een brik te restauren? Stel je koopt een brik van marktplaats, (zag 3x cb400 staan voor €700,- 1 goeie 1 restaurende waard 1 onderdelen) Koopt daar een werkplaats handboek bij, duikt de bieb in voor techniek boeken en stort je vol overgave op dat brik. Lukt het dan om dat...
  14. A

    buroblad

    hoe ziet die erbij jullie uit van mij Animal is nieuwsgierig!!
Terug
Bovenaan Onderaan