Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: madeiros
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    V snaar Sym Maxsym 600i versleten

    Hallo, ik vroeg me af of de v snaar van mijn maxsym met 16000km al versleten kan zijn. Hij slipt namelijk bij vertrek en in stilstand bij gassen en dichtknijpen rem. Rijdt wel al van in het begin met drpully sliders waardoor hij iets meer toeren doet. Heb net alles proper gemaakt incl sliders...
  2. M

    Variobus glijdt niet.

    Hallo, daar de v-snaar van mijn sym maxsym 400i veel rammelde haalde ik de boel uit elkaar en bleek dat kant waar de rolletjes zitten niet meer terug naar binnen glijdt. Alles proper gemaakt en nu blijkt dat die rubbers precies uitgezet zijn, daar glijdt de bus dus niet meer soepel door. Iemand...
  3. M

    Zuigers remklauw gaan niet gelijk

    Hallo, er scheelt volgens mij iets met de voorste remklauw van mijn sym maxsym, de remmen zijn vandaag volledig van nieuwe remolie voorzien en de klauwen en zuigers allemaal uit elkaar geweest, gereinigd, ingevet, alle zuigers gaan soepel in en uit, de garagist zegt dat het euvel opgelost is...
  4. M

    sym joymax knipperlichtrelais

    Hallo, weet er iemand de knipperlichtrelais zitten in een sym joymax 125i? Deze is namelijk stuk gegaan na het vervangen van een koplamp.
Terug
Bovenaan Onderaan