Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Leviathius
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Leviathius

    Verkocht! Honda MSX 125 GROM

    Hoe on-origineel het ook klinkt, doe ik met toch wel wat pijn in mijn hart mijn Honda Grom MSX125 in de verkoop. Hoe leuk het ook is om op deze kleine motor rond te scheuren, heb ik momenteel teveel motoren in mijn bezit en ik kan ze niet allemaal mijn volle aandacht meer geven. Deze Honda Grom...
  2. Leviathius

    VERKOCHT! Yamaha MT-07 2015 8447km

    Hallo allemaal, ik wil graag mijn Yamaha MT-07 verkopen aangezien ik op zoek ben naar iets totaal anders qua motor. De motor heeft het altijd perfect gedaan, ook als het koud is zonder problemen starten en wegrijden. Enige dingetje is dat er een klein butsje op de rechter tank kap zit. De motor...
  3. Leviathius

    Akrapovic Titanium Exhaust voor Yamaha MT-07

    Bij deze verkoop ik mijn Akrapovic Titanium uitlaat voor de Yamaha MT-07. Vraagprijs is €700. Locatie Etten-Leur.
  4. Leviathius

    Booster Kettingbreker / Kettingpons (520, 525, 530)

    Te koop aangeboden, een ongebruikte Booster Kettingbreker gekocht voor €62,50 bij mparts. Vraagprijs/startprijs voor bieden: €30 (exclusief verzendkosten). Kan opgehaald worden in Etten-Leur of verzonden via pakketpost. Dit is te overleggen natuurlijk. Reden van verkoop is dat de ketting van...
  5. Leviathius

    Het Grote Motovlog Topic Deel I

    Welkom bij het officiële Grote Motovlog topic! Dit topic is bedoeld om alles te delen met elkaar over Motovlogs. Denk hierbij aan ervaringen, tips & tricks, apparatuur en algemene prietpraat. Wat is een motovlog Een 'motovlog' is een type video-log maar dan gefocust op motor gerelateerde...
  6. Leviathius

    Honda CB500R/F/X 35KW

    Aangezien voor deze (A2) motoren alleen een nieuwsbericht was in het 'algemene praat' gedeelte van het forum, bij deze het officiële topic voor deze drie broertjes! De sportieveling: CBR500R De CBR500R is uitgerust met onze betrouwbare 500 cc inline tweecilindermotor. De stoere vormgeving...
Terug
Bovenaan Onderaan