Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gearhead
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Oude benzine

    Goedendag, Heb oude benzine zitten in mijn tank (sinds eind oktober afgelopen jaar), nu ben ik van plan weer binnenkort te gaan rijden, echter helaas heb ik geen speciaal spul toegevoegd in de tank in oktober voordat ik stopte met rijden. De tank is niet helemaal vol zoals aanbevolen, maar...
  2. G

    Telefoonhouder kroonplaat

    Hoi, Ik zoek al een tijdje naar een geschikte oplossing om een telefoonhouder te plaatsen op mijn motor. Nu heb ik veel gezien over de RAM mounts, je douwt zo een stukje in de kroonplaat moer en vervolgens kan je alles van een tel tot een gopro mounten. Nu heb ik zó een moer op mijn...
  3. G

    Angst op de motor

    Beste dames& heren, Ik heb nu 5 maanden mijn eerste motor (plus/minus). Ben altijd iemand geweest die voldoende confidence had, tijdens het lessen, van de eerste keer de snelweg op met mijn instructeur, tot zelf mijn motor kopen en meer dan 100 km terugrijden etc etc. Kortom, heb niet echt...
  4. G

    kawasaki zx6r 1998 welke bougies

    Heren/dames, Ik zie dat ik de NGK CR9E bougies nodig heb volgens websites waar ik mijn motor selecteer en dan kies voor bougies. Nou zegt iemand die ik ken dat bougies zoals de CR9EIX degene zijn die ik nodig heb, mijn vraag is dus, kan ik beide gebruiken of moet ik mij houden aan de CR9E...
  5. G

    kabelboom vervangen zx6r

    Hoi, Mijn allereerste motor vertoont problemen. (naar de dealer gebracht voor andere werkzaamheden en het blijkt dat de vorige eigenaar zelf heeft lopen klooien met de kabels) toen de dealer de kabels weer aansloot zoals ze eigenlijk horen, deed mijn snelheidsmeter het niet meer. De dealer...
Terug
Bovenaan Onderaan