Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SanderBB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Verschillen V-twin motoren

    Hoi! Vandaag reed ik op een Suzuki Intruder 1400 (v-twin) en zit al een tijd na te denken om iets met een v-twin te gaan doen. Ik vind de hoge hoeveelheid koppel zo lekker. Vergeleken met mijn Blackbird natuurlijk iets heel anders (4 in line). Nu vroeg ik me af: Wat is het verschil in...
  2. S

    Is het weer pekelveilig omstreeks Amsterdam?

    Hoi! Ik vroeg me af of het weer pekelveilig is om te gaan rijden omstreeks Amsterdam. Heb gegoogled maar op de infosite van rijkswaterstaat staat alleen of er in de afgelopen 6 uur gestrooid is of niet. Weet iemand een goede methode om hier achter te komen? (Website/info ofzo) en is het...
  3. S

    cb500 95 start niet

    Hoi vrienden! Heb een vraagje over mijn cb500, hij start niet meer. Info: Contact gaat aan, alle electronica werkt. Lichten branden, knipperlichten doen het. Als ik op start klik geeft het startrelais aan de rechterzijde één 'klik' geluid. En er gebeurt verder niks. Nu heb ik de accu...
  4. S

    cb500 95 koelvloeistof vervangen, help?

    Hoi! Ik heb de radiator vervangen van mijn cb500 en daarmee ook de koelvloeistof vervangen. Nu is het alleen gek dat bij de vuldop onder de tank er maar 1.3 liter ongeveer in gaat, maar er is veeeel meer uitgekomen (misschien wel 3 liter?). Heb hem een tijdje laten draaien en warm laten...
  5. S

    Achterwiel gaat trillen bij hoge toeren en gas los, why?

    Hoi! Ik heb een vraagje. Als ik mijn Honda Blackbird doortrek in zijn 1e versnelling naar hoge toeren (8000+) en dan het gas loslaat, dan gaat mijn achterwiel flink heen en weer. Nu dacht ik eerst dat het aan mijn kettingset lag (want die ratelde na deze trilling elke omwenteling, zat...
  6. S

    CB500 `95 demper / achter schokbrekers

    Hoi! Ik ben op zoek naar een goede demper voor de CB500, mag aftermarket zijn, origineel ook goed. De mijne heeft een gaatje erin door roest dus dat gaat niet meer. Ik zoek ook de 2 achterschokbrekers, roestvrij (of grotendeels). Mocht je iets hebben let me know! Sander
Terug
Bovenaan Onderaan