Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZwolleRob
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ZwolleRob

    [VFR 750 RC36 1997] Ketting vraag..

    Hallo, Zoals sommigen al weten heb ik een VFR aangeschaft. Nu vond ik de ketting erg slap staan omdat hij nogal klapperde. Dus heb de ketting iets aangespannen maar lijkt het probleem er te blijven.. lijkt erop of de ketting niet lekker in het tandwiel valt... Ik kan de voorste...
  2. ZwolleRob

    twijfel twijfel twijfel...

    Ik liet mijn oog vallen op een Honda VFR uit 1994 aldus adverteerder. Alleen dacht eerst dat zijn km stand een type fout was. Maar nu zie ik ook VFR's met als laatste een wit blokje als laatste cijfer. Nu lijkt deze teller dat ook te hebben.... Dus vermoed dat hij klokje rond is geweest...
  3. ZwolleRob

    Bluetooth interphone/headset vraag

    Hallo, Ben mij al vast aan het oriënteren op accessoires voor de motor. Nu ben ik op zoek naar een bluetooth headset cq Interphone setje.. alleen heb ik aardig wat "eisen" Ik zou het liefst een willen die ook de mogelijkheid bied om voicemessages te versturen via whatsapp bijvoorbeeld...
  4. ZwolleRob

    Rob uit Zwolle

    Na 36 jaar besloten om voor mijn Rijbewijs A te gaan. Zal mij even voorstellen. Ben Rob uit Zwolle 36 jaar en doe donald duck na... NOT! Ben werkzaam als ICT consultant bij een detacheerder. En op dit moment op klus bij Isala in Zwolle (ziekenhuis) Ben getrouwd en heb 2 prachtige...
Terug
Bovenaan Onderaan