Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MIOB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MIOB

    Nederland > Moezel (langs de Rijn?) route gezocht

    Ik ben van plan 1 deer dagen een lang weekend of weekje op de motor weg te gaan, de Moezel lijkt me een leuke bestemming. De motor in kwestie is een 65 jaar oude 350 cc 1 pitter. Snelwegen doe ik niet en 100km/u wegen vind ik ook niet leuk (goed te doen overigens). Nu heb ik een tijdje zitten...
  2. MIOB

    Madagascar op de motor

    Vriendin en ik gaan over een een tijdje een paar weken naar Madagascar, daar staan 2 Chinese 200cc motortjes op ons te wachten en daar gaan we een paar weken mee op de bonnefooi rondtrekken. Overigens is de keuze heel bewust. Het aanbod is beperkt, de wegen daar vrijwel afwezig (de hoofdwegen...
  3. MIOB

    Uitlaatjes, Enfield tank, los spul, alles in 1 koop

    Te koop: Enfield onderdelen van mijn vriendin. Voor 200,-- af te halen in Utrecht, als je het per se verzonden wilt hebben kost alles 250,-- ;) De koplamp is al weg, de rest moet in 1 keer.Let op: Bij de lange megatondemper is het beginstukje afgeslepen
  4. MIOB

    Gratis af te halen: Oude motormeuk

    Forummers, ik wil graag puinruimen en heb een hele stapel motormeuk en oud ijzer over. Uitlaatdempertjes, tellertjes, sturen, enfield tankje, stukjes spatbord, random metaal etc... etc.. Niks spannends, niets wat echt serieus geld waard is maar voor de hobbier misschien wel handig, of als je oud...
  5. MIOB

    Te koop: Held retro jack (leer) XL

    Vanwege de aanschaf van een nieuwe jas: Te koop, mijn Held jas: De voering rond de binnenzak is gescheurd, maar de zak is nog heel. Verder is het jack in goede staat. Ik ben zelf 2 meter en 98 kg. Prijs: 75,--
  6. MIOB

    Terrot HO(S)

    Omdat mijn Ariel topic begint over te lopen met Terrot posts en omdat ie binnenkort officieel de weg op mag, toch maar een nieuw topic. Ik heb een Terrot HO uit 1929. Deze dame: Iets van een half jaartje geleden niet-lopend gekocht, inmiddels is het kenteken aanegvraagd. Eerste...
  7. MIOB

    Zuidoost Azie - tips gevraagd

    Mijn Vriendin en ik willen, ergens in de winter, 4 weke Zuidoost Azië gaan doen op de motor. Het oorspronkelijke plan was vliegen naar Nepal, 2 Enfieldjes kopen en nar Myanmar (ik heb daar familie wonen) rijden. Om een hele stapel redenen is dat niet mogelijk helaas. Daarna zijn we gaan...
  8. MIOB

    Caferacercup Heumen aankomende zondag (5 juli)

    Ik heb zondag eindelijk wat tijd vrij voor een fors ritje. NU is de Caferacerdag inAchterveld, maar dat is: a. Niet zo'n leuke rit b. Ik heb het wel een klein beetje gezien (ligt aan mij, niet aan het evenement, het is gewoon een topevenement natuurlijk) Nu is er zondag in Heumen (lekker...
  9. MIOB

    T.K. Acewell 4453 digitale teller

    Te koop: Acewell 4453 teller. Heeft altijd op mijn CB750 gezeten, maar ik heb hem voor de verkoop van de motor gedemonteerd en sindsdien ligt ie in een kast. Mijn huidige motoren zijn allemaal klassiekers (en 6v), dus daar gaat hij zeker niet op. De Acewell 4453 is echt een mooi tellertje met...
  10. MIOB

    Veteranentreffen Woerden 2014

    Niets hierover op M-F? Ik vond het echt een waanzinnig gaaf evenement. Fantastische motoren gezien (rijdend!) en echt mooie gesprekken gehad. Ik heb 'wat' veel foto's gemaakt. De eerste staan online, hier: Veteranentreffen 2014 | Shed Built Bikes Er volgen er later deze week nog (veel)...
  11. MIOB

    Briks and chicks

    *** Hou het netjes! *** Veel motorfora hebben al een dergelijk topic, maar M-F vreemd genoeg nog niet. Dus, na het caferacer topic, het alles-behalve-een-caferacer-topic en de vele choppers hier het: Dames op brikken topic. Het mag een eigen foto zijn of een foto van het web zolang het...
  12. MIOB

    Purists, avert your eyes: Project Matchless

    Het lijdend voorwerp van dit topic is deze lelijkert: Een wat aangepast '49 Matchless G3l. Er gaat een gezegde rond over iets als een uiterlijk 'only a mother could love', ik vrees dat de geestelijk moerder van deze fiets hem toch maar ter adpotie heeft aangeboden.... En terecht. Ik ga...
  13. MIOB

    Weekendje Engeland met de boot?

    Ik zou graag een weekendje Engeland willen doen (mooi land!) met de klassieker. De motor is niet geschikt voor de snelweg en ik sta sowieso niet te springen om voor 1 weekendje (ok, 3 dagen max) op en neer te rijden naar Calais over binnendoorwegen. Ten eerste kost dat dan meteen 2/3e deel...
  14. MIOB

    Agenda Classic en brik evenementen 2014

    In 2012 Agenda Classic race en brik evenementen 2012 en 2013 Agenda classic en brik evenementen 2013 Hebben we met zijn allen een leuke lijst met evenementen voor in de agenda weten te maken. Ik wilde kijken of het dit jaar weer lukt. Dus: Weet je en classic/brik georienteerd evenement...
  15. MIOB

    1953 Ariel NH

    Ik ben, sinds net, de zeer gelukkige eigenaar van een 1953 350cc Ariel NH Red Hunter. Deze: Ik heb hem al wel aan de praat gekregen, maar wil wel eerst een heel aantal dingen leren, dus ik sta open voor kritiek, suggesties en tips :) Het plan? Ik viel als een...
  16. MIOB

    Klassieke leren UVEX dames jas classic/caferacer mt 38/40

    Mooie en nette leren dames motorjas van Uvex, maat 38/40. Klassiek uiterlijk, leuk voor bij een caferacer. Zacht en soepel leer, in nieuwstaat. Zachte schouder en elleboog vulling/bescherming. Voor een leuk bod is ie van jou.
  17. MIOB

    te koop: Sidi laarzen (dames) maat 41

    Te koop: Sidi laarzen, kleur rood, zo goed als nieuw. Mijn vriendin heeft er een paar keer mee gereden, maar ze kleuren niet bij haar motor :+ De laarzen zijn maat 41, maar vallen klein. Vraagprijs 110,-
  18. MIOB

    Caberg Rhino mt L

    Te koop: Caberg Rhino, maat L. Nooit mee gevallen en vrij weinig gedragen omdat ik een open helm prettiger vindt. Inclusief zonnebril (zie foto 1) \ Prijs in overleg, af te halen/te passen in Utrecht.
  19. MIOB

    Agenda classic en brik evenementen 2013

    In vervolg op het topic van vorig jaar Agenda Classic race en brik evenementen 2012 Zou ik weer graag een zo compleet mogelijke lijst willen neerzetten van alle leuke classic en brik georiënteerde evenementen van 2013! januari 12 januari: Ede, Kustom Corner new year's party...
  20. MIOB

    Aluminiu caferacertank gezocht (lang model)

    In verband met het vroegtijdig heengaan van mijn polyester tank ben ik op zoek naar een lang model aluminium caferacer tank: Een nieuwe ligt echt buiten mijn budget en ik wil er eigenlijk sowieso graag 1 met wat patina. Mocht iemand wat hebben liggen of weten te liggen, dan hoor ik het graag!
  21. MIOB

    Oude dames leren motor combi mt36/38

    Ik ben langzaam aan meer en meer 'props' aan het verzamelen voor photoshoots. Wat ik nog mis is een leren dames combi (dus niet 2 delig) die er lekker oud uit ziet (liefst jaren 80-achtig). Beetje dit idee: http://www.flickr.com/photos/27270790@N06/3336491340/ Het is puur voor fotoshoots...
  22. MIOB

    Gezocht oude dames COMBI mt 36-38

    Ik ben langzaam aan meer en meer 'props' aan het verzamelen voor photoshoots. Wat ik nog mis is een leren dames combi (dus niet 2 delig) die er lekker oud uit ziet (liefst jaren 80-achtig). Beetje dit idee: http://www.flickr.com/photos/27270790@N06/3336491340/ Het is puur voor foto shoots...
  23. MIOB

    Retro/old school leren jas zwart, mt 56

    Te koop: Deze zwarte, leren jas. De maat is ongeveer 56. De jas is van dik (zwaar leer) en heeft duidelijke gebruikssporen, maar is in goede staat (geen valschade oid). Vraagprijs: 40,-. Ik heb een sterke voorkeur voor afhalen (in Utrecht of eventueel tijdens kantooruren in Puremerend).
  24. MIOB

    Veteranentreffen Woerden 2012

    Gisteren was er weer het veteranentreffen in Woerden. Erg mooi weer (Wel moeilijk fotoweer) en een erg grote en interessant opkomst. Wat mij betreft is dit de mooiste meeting van het land met zo'n opkomst. Ik heb er flink op los gefotografeerd. Er volgt nu een selectie van mijn foto's, de...
  25. MIOB

    Enfield bullet('76, 350 cc, 12v) start niet

    IK weet zelf niets meer te verzinnen, misschien dat hier iemand mij kan helpen? Ik heb een Enfield 350 in onderdelen gekocht en nu in elkaar gezet, maar ik krijg hem niet gestart. Wat ik geprobeerd heb: - De timing zou goed moeten staan (maar heb voor dezekerheid eromheen ook geprobeerd)...
Terug
Bovenaan Onderaan