Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dagobert II
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dagobert II

    Dagobert II's Honda CB-1 perikelen

    Hej allemaal, Welkom in het topic over mijn Honda CB-1. Ik heb deze overgenomen van tommyxlos en daarvoor was hij in handen van Ulleke. Ik heb in de titel meegegeven dat het over de perikelen die ik met de CB-1 meemaak gaat. Het is dus geen project als die van een Caferacer of...
  2. Dagobert II

    Brik in onderdelen tekoop;GS 750

    Ik zet het maar bij de brikkenliefhebbers neer. Ik verkoop mijn Suzuki GS 750 van 1977. Hij staat in onderdelen en het hele pakket mag voor 125 Euro weg. Foto's staan hier; www.motor-forum.nl/forum/topic.php/75563/4 vanaf pagina 4.
  3. Dagobert II

    Krauser kofferrek te koop

    Echt iets voor tourbrikkers en daarom maar hier geplaatst i.p.v. onder "te koop". Een Krauser kofferrek. Past op vrijwel elke motor met dubbele achterverring. Doe maar een leuk bod.
  4. Dagobert II

    80'er jaren motoradvertenties

    Het logische vervolg op de 70'er jaren. September 1985
  5. Dagobert II

    Suzuki GS topic

    Hé mensen, Bij deze heb ik maar het Suzuki GS topic gestart. Dus voor alle GS'sen uit de jaren 70 begin 80 van de vorige eeuw. (Wat vliegt de tijd.) 19-10-2004 Het blijkt dat de GSX-rijders zich hier ook wel thuis voelen. Het topic wordt dus ook opengesteld voor de GSX liefhebbers. Bedoeld...
  6. Dagobert II

    M'n andere brik; Suzuki T 125 'Stinger'

    Deze heb ik ook nog en moet weer in originele staat komen. (Op een m-stuurtje na. :) ) Bijlage: T125 onderdelen.jpg
  7. Dagobert II

    Mijn GS 750 brik

    Hier een foto van m'n GS 750. Ooit moet ie er als een Seventees Superbike uit komen te zien.
  8. Dagobert II

    Foto's Wes Cooley's Suzuki GS 1000 Superbike

    Ik zoek foto's van de Suzuki GS 1000 Superbike waar Wes Cooley in 1980 het AMA kampioenschap mee haalde. (Het is dus de rode GS en niet de blauw witte van 1982 met stuurkuip!) Een link naar een website mag ook. (AMA site ken ik al.) Alles i.v.m. m'n GS 750 die er een tikkie op moet gaan lijken...
  9. Dagobert II

    En weer een nieuw forumlid

    Hallo allemaal, Ik ben Michaël, 41 jaar, gehuwd en werkzaam als machinist bij NS-Reizigers. Op dit moment heb ik een Suzuki GS 750 uit 1977 en Suzuki T 125 'Stinger' uit 1971 (in onderdelen). De GS ben ik van plan om te 'verbouwen' tot een Seventees Superbike à la Wes Cooley' GS 1000. De...
Terug
Bovenaan Onderaan