Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R0y.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R0y.

    Highsider victory evo of KTM bar end mirrors

    Gezocht. Een set Highsider victory Evo spiegels of de bar ends van KTM. Voor op mijn 1290 Superduke.
  2. R0y.

    Alpinestars SMX6 V2 42

    Alpinestars SMX6 V2. Zien er erg netjes uit en kunnen echt nog een paar jaar mee. Helaas kreeg ik ze moeilijk dicht rond mijn kuiten ivm dikke protectie in mijn pak (Dainese Avro D2) Heb nu Dainese in boots dus vandaar dat deze weg mogen. Advertentie staat ook op Markplaats, €130 MF prijs...
  3. R0y.

    GIVI TPH02 tanktas

    Aangeboden. Gekocht via MP maar ik vind hem niet netjes staan op mijn motor. Tas ziet er als nieuw uit! Komt zonder de kunstof ring. Vraagprijs is €20 ex verzending. Ophalen in regio Walcheren - Zeeland. ]
  4. R0y.

    2 x tanktas

    2 Tanktassen te koop. €17,50 ex verzending per stuk, samen mogen ze weg voor €30,-. Tanktas 1 merk Cameron: Te bevestigen via magneten en een band bij het stuur. Is ook te bevestigen d.m.v. banden, deze zitten erbij (geen ervaring hoe dit in zijn werk gaat). De tas is groter te maken d.m.v...
  5. R0y.

    Alpinestars orbiter 2pc maat 48

    Zo'n 4 jaar geleden overgenomen van iemand die deze nieuw had gekocht maar te klein. Het gaat om een Orbiter pak maat 48 (2 delig). Ik heb afgelopen jaren vooral de jas gedragen en de broek amper omdat deze toch wat te groot voor mij is. De jas zit echter prima! Gek genoeg is het Alpinestars...
  6. R0y.

    Verstelbare koppeling en remhendel zwart Suzuki GSR 750 (2011)

    Verstelbare zwarte rem en koppelingshendel. Komen van een Suzuki GSR 750 uit 2011. Past mogelijk ook op latere modellen GSXS, moet je zelf even uitzoeken. +- 1 jaar oud €20,-. Verzenden kosten en risico koper.
  7. R0y.

    LSL streetbar stuur. Mat zwart 22MM

    LSL streetbar stuur, kleur mat zwart 22MM. Link voor meer info Komt van mijn GSR 750 uit 2011 af. Heb het stuur iets ingekort, niet veel (denk zo'n 0.5 cm). Kan het opmeten als dat gewenst is. Waar het handvat, de klemmen en de overige zaken hebben gezeten is wat slijtage te zien. Na montage...
  8. R0y.

    GIVI windscherm (Kawasaki ER6N 2006)

    GIVI windscherm. Komt van een Kawasaki ER6N uit 2006 af. Komt met de beugels en de bevestiging hiervan. Voordat het scherm weg gaat haal ik er nog een doekje overheen .. :) Vraagprijs = €32,50 exclusief verzending. Af te halen in omgeving Walcheren.
  9. R0y.

    VERKOCHT - Kawasaki ER6N (2006) Zwart (16k km)

    Via deze weg wil ik graag een ER6N uit 2006 te koop aanbieden. Ikzelf ga voor een nieuwe motor en mijn vriendin neemt die van mij (GSR 750) over. Daarom mag deze verkocht worden. Mijn vriendin heeft de motor op 11-06-2016 aangeschaft bij een lokale motorzaak. Er stond op dat moment 7914KM op de...
  10. R0y.

    Gezocht: uitlaatsteun Suzuki GSR 750

    Gezocht een uitlaatsteun voor mijn motor (suzuki GSR 750 2011)
  11. R0y.

    TCX motorlaarzen maat 42

    Laarzen Motor laarzen van TCX die ik zo'n drie jaar geleden (?) heb aangeschaft bij de motor outlet in Eindhoven. De laarzen heb ik zeker een jaar al niet meer gedragen en mogen dus weg. De laarzen zitten mij prima maar de kleurstelling paste niet meer bij mijn pak. Het enige wat er aan de...
  12. R0y.

    Donker vizier Shark Skwal

    Zie titel. Wil graag een donker vizier voor mijn shark skwal, mag met pinlock maar is geen eis.
  13. R0y.

    te koop: TCX S-R1 maat 42

    Motor laarzen van TCX die ik zo'n twee jaar geleden heb aangeschaft bij de motor outlet in Eindhoven. Het laatste half jaar heb ik deze laarzen niet meer gedragen. De laarzen zitten mij prima maar de kleurstelling paste niet meer bij mijn pak. Het enige wat er aan de laarzen is op te merken is...
  14. R0y.

    Seatcover wit Suzuki GSR 750 wit

    Gezocht: seatcover voor Suzuki GSR 750 wit uit 2011. Voorkeur gaat uit naar de originele van Suzuki.
Terug
Bovenaan Onderaan