Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: T Montana
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Honda silverwing 600 scooter.

    iemand ervaring Ivm tuning van de ecu van deze silverwing?
  2. T

    B&B of hotel omgeving Meppel (Drenthe)?

    Kan iemand mij helpen?zoek in het weekend van 19-20 mei een B&B of hotel in de omgeving van het sportpark Ezinge in Meppel(Drenthe).mijn zoon en zijn voetbalploeg(Helson) gaan mee doen aan de Drenthe cup.wij willen mee gaan supporteren maar omdat het toch een 230km is zijn we op zoek voor ergens...
  3. T

    Motorblok Suzuki gsxr1000 K1-2 K3-4

    Kan iemand mij vertellen Wat het verschil is tussen een motorblok van een Suzuki gsxr1000 K1-2 of K3-4?heb een model K1-2,1x ingeschreven 04/2003,en als ik het bloknr en cdi unitnr op internet nakijk zou het van een K3 zijn.motornr begint met T711.
  4. T

    Suzuki gsxr750 Srad

    Iemand interesse in een streetfighter project? Heeft +-16000km,onderhoudsboekje+Juiste motornummer. Als er genoeg interesse is in onderdelen wil ik frame,achterbrug,blok,carbs,bekabeling(orgineel),orginele kuipdelen+achterzit tank,filterkast verkopen.
  5. T

    Bovenplaat of Kroonplaat voorvork van gsxr 1000 K1-2

    Heeft iemand een bovenplaat of Kroonplaat van voorvork liggen?het is voor een Gsxr 1000 K1-2,is bj 2001-2002.het is voor een recht stuur op te monteren.mag een zijn met wat krassen of al met de 2 gaten voorzien.
  6. T

    Invoer naar België gsxr1000 bj 01-02 1ste inschr 2003

    Wie kan mij al snel vertellen waarom ze een Europees nr,volgens man aan het loket een E voor en dan een nr met * in,nodig hebben voor mijn kenteken aan te vragen. Na 2x bellen naar DIV Brussel voor info dat ik zeker ben dat ik de juiste documenten heb. Reden was mijn huidige moto van...
  7. T

    T-stuk Suzuki SRAD 750

    Zit met een probleem.krijg mijn onderste balhoofdplaat met as niet uit mijn kader. Weet dat er boven en onder een lager zit.heb ook al vanalles geprobeerd.maar de as zit zo vast er in.hoe kan ik ook de bovenste balhoofdlager er uit krijgen zonder stuk te maken. Er zal wel een simpele oplossing...
  8. T

    36mm carburateurs van gsxr1100

    Ik heb 36mm op mijn gsxr1100. Heb 150 sproeiers en k&n filters. Hebben mij gezegt dat ik dan mijn main air jet(linkse gaatje) moet toe maken. Maar als ik bij dynojet kijk met montage van een stage 3 niet en bij een 38mm wel.
  9. T

    Achterwiel van Srad aanpassen voor gsxr1100

    heb een Srad achterwiel voor in mijn gsxr1100 bj92. Maar moet andere opvulbussen laten maken omdat de as van een Srad dikker is. Wie kan mij daar mee helpen of maken? heb zelfs een tekening met de maten wat ik je kan doorsturen.
  10. T

    CDI RF900 op oliekoeler GSXR1100 1992?

    kan mij vertellen wat het verschil is tussen een cdi kastje van een gsxr1100 olie bj92 en een RF900?
  11. T

    Gsxr1100

    wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een cdi kastje van een gsxr1100 olie bj92 en een RF900?
Terug
Bovenaan Onderaan