Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rosty SYLO
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rosty SYLO

    VIN nr honda VF750

    Beste allen, bij een schuurvondst heb ik een honda VF 750 uit 1982 gevonden. Nu vindt ik,verschillende nrs op de kader en onder het stuur. Nu de vraag : welke is het vin nr? -RC07E-2019790 --> staat op de kader -RC07-2007593 --> staat op de kader -E1110R-01354 --> staat onder het stuur Daar de...
  2. Rosty SYLO

    startprobleem Harley sportster XL1200C

    Beste allen, vorige week vrijdag rijdt ik naar mijn werk (ongeveer 30km), omstreeks 14u in de namiddag wil ik terug naar huis gaan en de motor wil niet starten! Ik hoor enkel dat de batterij volgende doet :tiktiktiktik en verder niets. De daeler gebeld en deze is de motor komen ophalen. In...
  3. Rosty SYLO

    geen GPS-software gevonden. --> gorider 3

    Beste, toen ik vandaag de nieuwe kaarten wou instaleren volged ik de instructies die ik van hen. Na installatie kreeg ik echter volgende melding : geen GPS-software gevonden. Ga naar documenten om gps pad in te stellen. Al overal gezocht maar vind niet direct terug waar ik dit moet doen...
  4. Rosty SYLO

    foutmelding

    Beste, ik kijk eroverheen of ik vindt het niet maar.......... Ik krijg volgende foutmelding " User not allowed to access this forum " als ik dit topic wil bezoeken: onderwerp 388555 Alvast bedankt, Rosty SYLO
Terug
Bovenaan Onderaan