Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kawagek1959
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Lekkage trapeziumvormig potje Kawa z1000a2

    Hallo Zoals boven beschreven heb ik lekkage in het (trapezium)reservoir van de voorrem van de kawa...buiten het feit dat het diafragma rubber slecht is (nieuwe besteld) is ook het witte kunststof raampje gescheurd (zie foto) die is niet meer bestelbaar maar lijkt mij wel te repareren...i hope...
  2. K

    Kawa z1000 a2 start niet

    Goedemorgen, Ik ben Ko van den Bijlaard (voorgesteld onder het kopje nieuwe leden) Ik heb donderdag een prachtige z1000 gekocht van iemand die hem een tijd in de huiskamer had staan, heb daar een ritje op gemaakt en reed prima...deal gemaakt en op de motor trailer mee naar huis en daar ook...
  3. K

    Kawa z1000 a2 start niet

    Bekijk Mijn Motor-Forum Bekijk onderwerpen Goedemorgen, Ik ben Ko van den Bijlaard (voorgesteld onder het kopje nieuwe leden) Ik heb donderdag een prachtige z1000 gekocht van iemand die hem een tijd in de huiskamer had staan, heb daar een ritje op gemaakt en reed prima...deal...
  4. K

    Kawasaki z1000 a2 1977

    Goedemorgen, Ik ben Ko van den Bijlaard (voorgesteld onder het kopje nieuwe leden) Ik heb donderdag een prachtige z1000 gekocht van iemand die hem een tijd in de huiskamer had staan, heb daar een ritje op gemaakt en reed prima...deal gemaakt en op de motor trailer mee naar huis en daar ook...
  5. K

    Kawasaki z1000 a2 1977

    Goedendag, mijn naam is Ko van den Bijlaard Tot 20 jaar geleden heb ik motor gereden...op mijn 18de begon ik met een jawa 350...toen nieuwe kawa z650 gekocht alwaar ik in 1978 naar portugal ben geweest..daarna kort een z900 gehad gevolgt door een honda gl 1000 die ik zelf helemaal heb...
Terug
Bovenaan Onderaan