Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: goodi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Kom er niet uit......

    Denk dat ik uiteindelijk de stap ga zetten om een eerste BMW motor aan te schaffen. Nu, gezien ik daar nog nooit op gereden heb, had ik enkele vragen aan de kenners. Het is geen woon/werkverkeer bike, maar het moet eentje zijn waar langere ritten op mogelijk zijn, en dan komt comfort toch om de...
  2. G

    al dan niet carburateur?

    Weet er iemand, een bandit van 96, of deze voorzien is van carbs of injectie?
  3. G

    Bandensensor + bandenkeuze

    Hoi bikers, 2 vragen en bevindingen. 1), bestaat er net zoals op wagens een bandensensor waarbij je continue je bandenspanning kan aflezen? Tips, ervaringen, merken......? 2) momenteel rijdt ik met een Bandit 1200 uit 96. Ben op zoek naar een goede all road band die het op alle...
  4. G

    c1 OF c2?

    Hoi, Ben in bezit van een chopper, honda Shadow VT1100 van 94', maar nu is mijn vraag, hoe kom ik te weten of het een C1 of C2 model is? Thanks
  5. G

    tuning yamaha diversion

    Beste bikers, Kan ik op een goedkope manier wat meer geluid uit mijn standaard dempers halen? Indien dit niet kan, welke uitlaten raden jullie me dan aan? Kan ik ook bvb naar een 4 in 1 uitlaat gaan? Zijn er ook opties om nog iets meer power uit dit blok te halen? Dit is hem momenteel:
Terug
Bovenaan Onderaan