Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TridenT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    1200cc twins in sbk 2008

    Ik lees et net op oliepijl, het gaat dus door! ducati komt in 2008 met een 1200 in de sbk via oliepijl kom je hier terecht: http://sameerkumar.blogspot.com/2007/05/2008-world-superbikes-fim-approve.html http://www.speedtv.com/articles/moto/worldsuperbike/37632
  2. T

    Gezocht rechter zeikapje voor vt1100c '86

    ok gezocht dus rechter zeikapje voor het eerste type honda shadow vt1100 (1985/1986) ik ben die van mij helaas een xtje onderweg verlorenen heb em niet terug kunnen vinden. Ben dus op zoek naar een vervanger, als je er een over hebt of denkt dat je er ergens 1tje voor me weet graag ff...
  3. T

    hakkelende 3e versnelling

    toen ik vandaag aan het rijden was merkte ik ineens dat men motor nogal "hakkelde" in de 3e versnelling. zogouw als ik het gas er een beetje op gooi voelt het alsof er iets doorschiet, om daarna weer vast te slaan. het lijkt haast wel of er een tand is afgesleten/gebroken waardoor hij er bij...
  4. T

    nieuwe guzzi v8? wie spreekt italiaans?

    vlgens mij gaat dit over een nieuwe versie van de guzzi v8, helaas spreek ik geen italiaans dus weet ik het niet cker. Wie kan mij vertellen wat hier staat? (hieronder dus) Otto Questa invece se ne frega di tutti i discorsi di gamma di opportunità, redditività, etc. etc. OTTO signori OTTO e...
  5. T

    8erspatbord vt1100c type '85 '86

    Ik ben dus op zoek naar een achterspatbord van een honda shadow vt1100c uit '85 of '86. De mijne is helaas een beetje verbrand, en nu wil ik deze graag gaan verzagen etc. helaas is niet rijden voor mij geen optie, dus ben ik op zoek naar een ander spatbordje dat ik er dan op kan zetten terwijl...
  6. T

    gratis af te halen seat intruder 700

    me ma heeft wereens opruimkoorts B| en wilde de seat daarom weggooien, maar er zijn vastwel mense op mf die em kunnen gebruiken daarom dus: gratis af te halen seat intuder 700 hijs niet nieuw meer, maar wel gratis en een vt1100 86 seat met brandschade, ook gratis /edit op te halen in zwolle...
  7. T

    is et nu een scooter of een motor?

    Honda heeft weer wat nieuws, en moet zeggen dak et eigenlijk niets vind. ik ben er zelfs nog niet uit of et een scooter of een motor is... t heeft een deauvile blok, een continu variabele (scooter)aandrijving (er kan nog wel met knopjes op het stuur handmatig geschakeld worden, maar hij kan...
  8. T

    kennen jullie deze al?

    t is een Ecosse (nooit van gehoord) heretic. 1753 cc 120 awpk en 169 nm :9 k vind em zo gruwlijk mooi da'k em gewoon met jullie moest delen... jammer alleen dat hij hier niet te krijgen is en daar voor 60000eurie http://www.ecossemoto.com/default1280x1024.htm
  9. T

    Km teller problemen..

    Toen ik gister een stukkie aan t touren was is men km teller er ineens mee gestopt. Ik hopen dat de kabel kapot was maar helaas... :N het probleem bevint zich waar je de kabel op het wiel aansluit. Dat draait niet meer |( . Het voorwiel heb ik er nog niet uit gehad, maar wat denken jullie...
  10. T

    Bandenvraagje

    eyz ik ben er vdaag 8er gekomen dat ik alweer op het canvas rij en het dus weer tijd s voor een nieuwe band. Ik reed nu op een conti milestone, maar die heeft het nog geen jaar volgehouden... weet iemand nog een band met een (nog) hardere compound? met prijs het liefst?
  11. T

    Dynojet kits voor customs?

    heeft er iemand ervaring met dynojet kits voor: suzuki intruder 700? www.dynojet.com/pdf/3125.pdf honda shadow vt1100c (type 85 86)? www.dynojet.com/pdf/1116.pdf kawasali vulcan 1500a 93 www.dynojet.com/pdf/1116.pdf klopt de verbetering van de vermogenscurve met de realiteit? kan het frame...
  12. T

    bye bye 25 kw

    23 jan heb k eindelijk 2 jaar me rijbewijs!!! Hoewel ik hier op MF weinig bijval heb gehad bij het kiezen van een vt1100 als 1e motor (zie 1000cc + 25 kw), ben ik er zeer blij mee dat ik het gedaan heb. Ondanks dat dat hij alleen op uitdraai is heb ik daar nooit problemen mee gehad (geluk?)...
  13. T

    Suzuki knipperlichten probleem

    Heb bij me moeders '84 suzuki intruder 700 een paar nieuwe custom chrome knipperlichten gezet. Maar nu is er een probleem... de knipperlichten knipperen niet (ze willen dus alleen aan of uit). Bij deze knipperlichten zit alleen een + draad, de - zit d.m.v. een stukkie koper op de voorvork. Deze...
  14. T

    stijlen customs

    Er zijn veel stijlen customs: de choppers, bobbers, ratbikes...enz De laatste tijd zie k steeds meer lage brede twins met dikke sloffen en soms zelfs streetfighter kapjes. Deze stijl vind k echt zeer vet en ben er zelf ook mee bezig. misschien een beetje domme vraag maar hoe heet die stijl? en...
  15. T

    1000cc+ 25kw!!

    Ey mede motorfreakz, k vroeg me af of ik de enige ben die ge genoeg is geweest een 1100 terug te tunen naar 25 kw. Dus als er nog meer van mijn soort mafkezen zijn Post ff met een pic, en korte uitleg over je bike! VT1100 C Shadow, 1986, maar probeer em zo min mogelijk op et orgineel te laten...
Terug
Bovenaan Onderaan