Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AniThing
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. AniThing

    2011 Yamaha MT-03 660cc | A2 motor

    Bij deze bied ik mijn Yamaha MT-03 uit 2011 te koop aan, omdat ik over wil stappen op iets zwaarders. Ik heb er dik 2 jaar veel plezier van gehad en de motor is altijd goed onderhouden. De complete onderhoudshistorie is dan ook bekend en op papier. Slijtdelen zijn nog goed, vorige week zijn de...
  2. AniThing

    Forcefield Pro Sub 4

    Forcefield Pro Sub 4 Rugprotector, CE level 2 gekeurd in zo goed als nieuwe staat. Maat L. Niet vaak gedragen en nooit mee gecrasht. Kost momenteel bij de bekende Duitse goedkope webshop €161. Mijn richtprijs is €89 prijsverlaging: €75, of een goed bod wat hier in de buurt komt. De...
  3. AniThing

    2 kaarten Motorbeurs Utrecht

    Voor wie wil: ik heb nog 2 kaarten over, voor €10 per stuk mogen ze weg!
  4. AniThing

    LED

    Beste MF-ers, Al reeds gezocht met de zoekfunctie, maar kon niet direct iets vinden wat mijn vraag beantwoord. Voor mijn motor wil ik de achter knipperlichten vervangen door LED-varianten, maar de voorste knippers wil ik graag standaard houden. Is dit mogelijk? Of moet ik alles vervangen...
  5. AniThing

    Forcefield Pro Sub 4 rugprotector

    Forcefield Pro Sub 4 rugprotector voor op de motor, maat L. 's Werelds eerste rug protector die minder dan 4kN energie doorgeeft bij het blootstellen aan de CE test EN1621-2:2003 Level 2. Reden van verkoop is dat hij niet onder mijn nieuwe pak past. Slechts enkele keren gedragen! De...
  6. AniThing

    Voorstellen

    Goedemiddag beste mede-MF'ers, Mijn naam is Jordy, 20 jaar oud en uit de buurt van Roermond. Ik ben momenteel bezig met het behalen van mijn A2 rijbewijs. Dat ik het maar snel mag halen en lekker kan gaan rijden :]
Terug
Bovenaan Onderaan