Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rylix
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Zx6r 1995 uitlaat

    Goedendag, Ik heb een Kawasaki ninja zx6r (f1) uit 1995. Nu is helaas pas mijn uitlaat kapot gegaan. Mijn broer kan gelukkig goed lassen dus gaat dit voor mij repareren. Alleen aangezien dit best wat werk is (stuk van 5 cm vervangen) wou ik toch kijken of het mischien mogelijk was om een...
  2. R

    Ninja zx6 1995 carburateur probleem

    Beste motor forum leden Ik heb 2 maanden geleden een kawasaki ninja zx6r uit 1995 gekocht Ik starte hem vandaag en zag tot mijn verdriet veel benzine lekken Het komt uit de plekken waar de pijltjes zijn getekend Nu heb ik op internet dit plaatje gevonden en waar ik die...
  3. R

    voorstellen, mike

    hallo, ik heb wat hulp/tips nodig over wat voor motor ik zou gaan halen als 1e motor en kwam ik dit forum tegen dus besloot ik een account/topic aan te maken het leek me ook wel netjes om mezelf even voor te stellen aangezien ik van plan langere tijd op dit forum te blijven ik ben mike...
  4. R

    a2 motor keuz/tips?

    hallo, allereerst zou ik mezelf even kort voorstellen ik ben mike, 19 jaar (gelukkig bijna 20) en rij vanaf mijn 16e scooter/schakel brommer en heb nu bijna 2 jaar een auto rijbewijs en een auto zelf wil ik al vanaf dat ik een jaar of 10 was motor gaan rijden, gelukkig ben ik bijna 20 en ga...
Terug
Bovenaan Onderaan